Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ ‌ملی امید ایران برای حضور در جام ویلیام جونز راهی چین تایپه شد.

به گزارش ایسنا، تیم‌ ‌ملی امید ایران زیر نظر فرزاد کوهیان تمرینات خود را انجام داد و در نهایت ١٢ نفر نهایی برای حضور در جام ویلیام جونز انتخاب و راهی چین تایپه شدند.

کوهیان که با تیم‌ ‌ملی جوانان در جام جهانی نتیجه‌ قابل قبولی کسب نکرد حالا عهده دار امیدهای ایران است  و باید دید در چین تایپه چه عملکردی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای این مسابقات نفرات زیر را به  تیم‌ ‌ملی دعوت کرده است:

امیر حسین آذری

محمدرضا بهرام زاد

محمد ترابی

سجاد پذیرفته

نوید خواجه زاده

امیر حسین خندان پور

وحید دلیرزهان

مبین شیخی

احسان صمدی

رسول مظفری

سالار منجی

محمد یوسف وند

فدراسیون بسکتبال که وعده حمایت از  هیات ها و به کارگیری آنها را در امور بسکتبال کشور داده بود فعلا در حد اعزام روسای هیات ها به کشورهای خارجی عمل کرده و برای این رویداد حسن رضا خزاعی رئیس هیات خراسان جنوبی را به چین تایپه اعزام کرده است.

به گزارش ایسنا، نکته ناشایست برای تیم‌ ‌ملی امید این بود که ملی‌پوشان یک دست لباس هماهنگ نداشتند و در فرودگاه هر کدام با لباس های مختلف حضور داشتند که وجه خوبی برای تیم‌ ‌ملی ایران نداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی بسکتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، در پایان دور سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ ملی بسکتبال آقایان ایران ۸ تیم به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کردند.   کاله تهران و نخلستان جم تهران از گروه Q، شهرداری گنبد و هیرکان رشت از گروه R، مس شهربابک و گاز تهران از گروه S و شوان گروه پارسه گرمسار و پتروپالایش اصفهان از گروه T به این مرحله صعود کردند.   گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی آقایان ایران به شرح زیر است:   گروه X: شهرداری گنبد  نخلستان جم تهران شوان گروه پارسه گاز تهران   گروه W: کاله تهران  هیرکان رشت ­مس شهر بابک پترو پالایش اصفهان  

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران