Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشجویان جهان، نماینده کشورمان دو مدال طلا و یک نقره کسب کرد. ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، در دومین روز از  سومین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشجویان جهان دو مدال طلا و یک نقره توسط محمد رئیسی برای کاروان دانشجویان ایران به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رئیسی در دسته 84 کیلوگرم در حرکات اسکات با ثبت وزنه 277.5 کیلوگرمی مدال طلا به دست آورد، نماینده کشور روسیه با ثبت وزنه 257.5 کیلوگرم دوم شد و نماینده کشور لهستان با ثبت وزنه 255 کیلوگرمی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

رئیسی همچنین در حرکت پرس سینه با ثبت حرکت 147.5 کیلوگرمی نتوانست مدالی کسب کند. در این حرکت نماینده‌ای از  کشور آمریکا با ثبت رکورد 175.5  مدال طلا این حرکت را به دست آورد.

رئیسی در حرکت لیفت نیز توانست با ثبت رکورد 292.5 کیلوگرمی علی‌رغم اینکه ورزشکاری دیگر نیز همین وزنه را ثبت کرده بود به مدال نقره دست یابد.

در  نهایت نماینده کشورمان توانست با ثبت رکورد مجموع 717.5 کیلوگرم رکورد دانشجویان جهان را 17.5 کیلوگرم ارتقا دهد.

در پایان روز دوم این رقابت‌ها، تیم دانشگاه پیام نور با 18 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

پیش از  این تیم دانشجویان کشورمان صاحب یک ‌مدال نقره توسط نوید یزدانی شده بود.

سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان از تاریخ 17 تا 23 تیر ماه به میزبانی پلزن کشور چک در حال برگزاری است که تیم پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور به نمایندگی از  کشورمان در این دوره از  مسابقات حضوردارد.

انتهای پیام/

R7890/P1015145/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در نشست پرسش و پاسخ دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشگاهی که فهم سیاسی ندارد، اثر بخش هم ندارد.
محمدعلی زلفی‌گل در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر کاهش فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها، به سامانه فرهنگ‌نما و ثبت فعالیت‌های فرهنگی در این سامانه اشاره و تأکید کرد: برای دانشگاهیان فعال در امور فرهنگی، کارنامه فرهنگی صادر می‌شود و به همین منظور، بودجه فرهنگی نیز به ردیف‌های بودجه سال ۱۴۰۳ اضافه شده است.
وی همچنین از پایان‌نامه‌هایی که بروندادی ندارد به عنوان علم عنکبوتی یاد کرد و افزود: رتبه علمی ۱۵ در جهان نتیجه رشد علمی کشور است.
وزیر علوم همچنین درباره استفاده از نخبگان و اعضای هیئت علمی، واقعیت دانشگاه را مبتنی بر بر پویایی و توانایی علمی دانست و ضمن دعوت مسئول بسیج دانشگاه علامه به انجام کار تحقیقاتی گفت: تولید علم شامل نظریه و مقاله هم می‌شود و برونداد‌های دیگری از جمله تبدیل ایده به محصول هم دارد.
زلفی‌گل با درخواست برای ارزیابی وزارت علوم اساس قانون خاطرنشان کرد: به همه حرف‌هایی که زدیم و وعده‌هایی که دادیم عمل کردیم و اگر کمی انصاف داشته باشید، همیشه در بین دانشجویان حضور داشتیم.
لازم به ذکر است سامانه فرهنگ‌نما (فرنما) سامانه‌ای است که با رویکرد جمع‌آوری کارنامه فرهنگی دانشجویان راه‌اندازی شد و تمام فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در این سامانه ثبت می‌شود. بر این اساس، دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی، علاوه بر کارنامه علمی، یک کارنامه فرهنگی نیز خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • در غزه جنگ سخت داریم و در غرب جنگ نرم