Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- اقدام مجلس سنای ایرلند در تصویب پیش نویس قانون تحریم کالاهای تولید شهرک های صهیونیستی با استقبال گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و جهاد اسلامی روبه رو شد و خشم شدید مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

به گزارش روز جمعه خبرگزاری خبرگزاری 'فلسطین الیوم'، مجلس سنای ایرلند روز چهارشنبه در راستای حمایت از ملت فلسطین، پیش نویس قانون تحریم کالاهای تولید شده در شهرک های یهودی نشین کرانه باختری را به تصویب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصویب پیش نویس یاد شده در ایرلند، با استقبال گروه های حماس و جهاد اسلامی روبه رو شده است.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای، تصویب قانون جدید ضد صهیونیستی در ایرلند را ستود.
در این بیانیه آمده است: ما از اقدام مجلس سنای ایرلند در تصویب پیش نویس قانون تحریم کالاهای تولید شده در شهرک های صهیونیستی و مجازات تمامی وارد کنندگان این کالاها و ارائه کنندگان خدمات به شهرک نشینان اسرائیلی، قدرانی می کنیم.
حماس افزود: ما تصویب این پیش نویس را اقدامی مهم در راستای جرم انگاری اقدامات اشغالگران صهیونیست و سیاست های شهرک سازی و تاکیدی بر حق ملت فلسطین در سرزمین خود می دانیم.
این جنبش همچنین از کشورهای جهان خواست تا با الگو گیری از ایرلند در زمینه تحریم رژیم صهیونیستی و منزوی کردن آن، بار دیگر از ملت فلسطین حمایت کنند.
در همین راستا، 'داوود شهاب' مسئول دفتر مطبوعاتی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اقدام اخیر ایرلند در تحریم کالاهای اسرائیلی را گامی مهم و اساسی در جرم انگاری سیاست های اشغالگران و اقدامات استعماری آنها دانست.
وی خواستار انجام اقدامات عملی برای تحریم و منزوی کردن رژیم صهیونیستی شد و از کشورهای عربی و مسلمانان خواست که به وظیفه و مسئولیت خود برای مقابله با سیاست های اشغالگران در این زمینه عمل کنند.
البته این اقدام ایرلندی ها، خشم صهیونیست ها را برانگیخت، به نحوی که 'اویگدر لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار بسته شدن سفارت تل آویو در ایرلند شد.
رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که وزارت امور خارجه رژیم اشغالگر، در واکنش به تصویب این پیش نویس، سفیر ایرلند در تل آویو را برای توضیح در مورد علل تصویب این پیش نویس احضار کرده است.
اما لیبرمن در توئیتر خود نوشت: فراخواندن سفیر ایرلند در تل آویو برای توضیح خواهی و مواخذه وی فایده ای ندارد. ما با طرفی که با 'اسرائیل' دشمنی می کند، حرفی نداریم. کابینه باید هرچه سریعتر سفارت خود را در دوبلین پایتخت ایرلند تعطیل کند.
به تازگی نیز کمپینی تحت عنوان، کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در هلند راه اندازی شده است.
اقلیت های فلسطینی در هلند در 13 تیرماه 97 با همکاری موسسه 'Docp ' به نشانه حمایت از ملت فلسطین، کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی را در چندین شهر هلند به راه انداختند.
در همین راستا نیز جنبش بی.دی.اس (BDS)؛ جنبش جهانی تحریم اسرائیل با هدف از بین بردن قدرت رژیم صهیونیستی، پایان دادن به اشغال و استعمار سرزمین های اشغالی و به رسمیت شناختن حقوق اساسی شهروندان فلسطینی، در سال 2005 فعالیت خود را توسط 171 سازمان غیرانتفاعی فلسطینی آغاز کرد.
خاورم**9329**1908

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايرلند حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، استعفای مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در پی شکست آنان در مقابله با عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «یهودا فاکس» فرمانده مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به «هرتزی هالیوی» رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرده است که با آغاز ماه آگوست دست از کار خواهد کشید.

این در حالی است که صبح امروز منابع خبری رژیم صهیونیستی از استعفای «آهارون هالیوا» رییس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رییس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به ماموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

بنابراین طی روز جاری ۲ تن از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در پی ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی مجبور به استعفا شدند که خود نشانگر عمق شکست این رژیم در برابر مقاومت فلسطین است.

کد خبر 6085839

دیگر خبرها

  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد