Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@23:06:01 GMT

خوانسار،شهر عسل و چشمه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۳۷۱۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛شهردار خوانسار گفت : هرساله در تعطیلات تابستانی بیش از صد هزار نفر مسافر و گردشگر داخلی و خارجی از خوانسار دیدن می کنند .

محسن اسحاقی افزود : اماکن اقامتی دائم شهرستان  ظرفیت اسکان روزانه 500 نفررا دارد  و دو بوستان سرچشمه و عسل  نیز  برای اسکان موقت مسافران در نظر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوانسار  به علت کوهستانی و باغ شهر بودن شهر ، عبور رودخانه و نهرها ی یازدگانه از آن از هوای خنک ، پاک و دلنشینی در تابستان برخورداراستو مسافران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می کند .

اسحاقی با بیان اینکه خوانسار را به شهر سوغات های شیرین مانند عسل ، گزانگبین ، شیرینی سنتی نان خوانساری، حلوا سوهان ، باقلوا و حلوا شکری می شناسند افزود: انواع خشکبار محلی ، داروهای گیاهی و صنایع دستی مانند قاشقهای چوبی ، صنایع ساخته شده با مروار و فرش های ذهنی بافت ویستی نیز مورد توجه گردشگران است..

وی با اشاره به وجودصدها بنا و خانه های تاریخی وکهن در شهرستان گفت:تنها آسیاب آبی فعال استان نیز در بوستان سرچشمه همچنان می چرخد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان خوانسار گردشگری سوغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام

سیدزاهدین چشمه‌خاور  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت هفت میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۲۶ تردد یکی از پرترددترین محور‌های استان بوده است.

چشمه خاور با اشاره میزان جا به جایی کالا در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه) گفت: طی این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جا به جا شده است.

وی تاکید کرد: در فروردین سال جاری نیز بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۷۹ تردد بین استانی کل وسایل نقلیه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: این میزان تردد در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • قطعی آب شرب در ده چشمه
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز