Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: مامورین پلیس آگاهی شهرستان با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی موفق به شناسایی ودستگیری ۳نفر سارق و۱ نفر مال خر شدند.

وی افزود: در تحقیقات علمی و فنی پلیس سارقان به ۱۲ فقره سرقت صراحتا اقرار و حاظر به پرداخت خسارت وارده به مالباختگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد عبادی نژاد تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه خودرو mvm نیز توقیف شد و همچنین مقداری اسنادو مدارک منزل و مالکیت زمین و بیش از ۱۵۰ میلیون اموال مسروقه که در چهار مخفیگاه انبار شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تحقیقات از سارقان جهت کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از همشهریان خواست جهت جلوگیری از سرقت از اقدامات پیشگیرانه مثل نصب دوربین مداربسته وقفل‌های کتابی و اقداماتی نظیر سپردن طلا وجواهرات به بانک ویا افراد مورد اطمینان استفاده کنند و درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/ر

طرح دستگیری باند سارقین منزل در کازرون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد