Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری "جیو"، براثر انفجار بمب در مسیر کاروان تبلیغات انتخاباتی «اکرم خان درانی» نامزد ائتلاف سیاسی - مذهبی «متحده مجلس عمل» نزدیک شهر «بنون» در ایالت خیبر پختونخوا پاکستان تعدادی کشته و زخمی شدند.

خبرگزاری "جیو" اعلام کرد: «اکرم خان درانی» از این حمله تروریستی جان سالم به در برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اعلام کرد: «اکرم خان درانی» که عازم شرکت در گردهمایی انتخاباتی در منطقه «حوید» بود هدف قرار گرفت. این انفجار در ۵۰ متری محل گردهمایی روی داده است.

وی افزود: تیم‌های امدادرسانی وارد محل شده اند و در حال انتقال زخمی‌ها به بیمارستان هستند. با توجه به تهدیدات امنیتی موجود، حدود ۵۰ نیروی پلیس اطراف محل نشست حضور داشتند.

منابع بیمارستانی از کشته شدن ۴ نفر در این حادثه خبر دادند. گفته می‌شود تاکنون ۱۴ زخمی نیز به بیمارستان منتقل شده اند.

«اکرم خان درانی» نامزد ائتلاف سیاسی - مذهبی «متحده مجلس عمل» و وزیر پیشین شهرسازی پاکستان از منطقه انتخاباتی NA-۳۵ برای کسب کرسی مجلس ملی نامزد شده است. مهم‌ترین حریف وی در این حوزه «عمران خان» رییس حزب تحریک انصاف است.

دو روز پیش هم در شهر پیشاور در حمله تروریستی به گردهمایی حزب ملی عوامی "هارون بلور"، نامزد این حزب کشته شد. در این حادثه ۲۲ نفر کشته و ۶۵ نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست

حماس در عملیاتی غافل‌گیرکننده در جنوب فلسطین اشغالی یک مقر فرماندهیِ تازه‌تأسیس برای بمباران رفح را هدف قرار داد و دست‌کم ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران