Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان در یادواره شهیدان محمد ، قدرت الله و محمود یوسفی که با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در محله پیر بازار رشت برگزار شد معاون راهبردی سپاه قدس کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت : رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس همه محاسبات نظامی دشمن متجاوز را برای اشغال خاک ایران به هم ریخت و بعنوان راهکاری موثر در تقابل با متجاوزان در تاریخ ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرلشکر مصطفی ایزدی بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و افزود : در برهه ای که دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد استحاله انقلاب را دارند بصیرت و آگاهی جوانان بیش از هر زمان دیگر لازم است.
محمد یوسفی 22 تیر 1363 در مریوان ، قدرت الله یوسفی 7 مرداد سال 64 در عملیات قادر در اشنویه و محمود یوسفی 22 دی سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید.
یادواره 21 شهید منطقه پلت کله لنگرود و شهدای گمنام این شهرستان هم برگزار شد.
حجت الاسلام و االمسلمین محمد صفری امام جمعه املش در این مراسم با تاکید بر حفظ آرمان های انقلاب گفت : برای حل مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی باید روحیه ایثار و از خودگذشتگی همانند روحیه رزمندگان دفاع مقدس داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رشت یادواره شهدا لنگرود بازخوانی معاون راهبردی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی ظهر شنبه در نشست مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس سپاه کربلا با تأکید بر تقویت تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه اظهار داشت: جهت گیری فعالیت‌های امسال ما با محوریت دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران خواهد بود.

وی همچنین تلاش برای حضور راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و سربازان نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از اهداف برشمرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در این مکان برنامه ریزی شود.

سرهنگ سلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات را ظرفیت مهم و مؤثر فرهنگی برای یادمان‌های شهدای گمنام برشمرد و گفت: شهدای گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند و نباید در غربت بمانند.

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران

سرهنگ پاسدار محمد عباسپور مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا نیز ضمن ارائه گزارشی از کمیته‌های پژوهش و گنجینه‌ها و المان‌های دفاع مقدس، بر هم افزایی و تعامل بیشتر دو مجموعه تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده از هنر و مردمی کردن کنگره‌های شهدا که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران مورد توجه قرار گرفته است.

عباسپور برگزاری مراسم «فصل شیدایی»، نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران، ساخت فیلم سینمایی «کالدو» با محوریت حماسه جنگل، شهربازی مقاومت، نصب المان‌های شهدا در وروی‌های استان، ساخت سمفونی شهدای مازندران و احیای تولید نشریه «سبز سرخ» را از جمله اقدامات پیش بینی شده ویژه دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران اعلام کرد.

کد خبر 6089824

دیگر خبرها

  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است