Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با هدایت برانکو اردوی آماده سازی در کشور کرواسی را برگزار کرد و در این اردو رادوشوویچ یکی از گزینه های جانشین بیرانوند است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی کرواسی به ترکیب مدنظرش رسید.

پرسپولیس در فصل نقل‌‌وانتقالات به خاطر محرومیت از جذب بازیکن نتوانست بازیکن جدیدی به غیر از امید عالیشاه که با سرخپوشان قرارداد داشت را به لیست خود اضافه کند و فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و صادق محرمی را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وحید امیری نیز قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است و فردا (شنبه) برای مذاکره به این باشگاه خواهد رفت. در چنین شرایطی برانکو تیمش را به اردوی خارج از کشور برد و به بهترین شکل برای فصل پیش‌رو آماده کرد.

سرخپوشان در اردوی کرواسی بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت بدنسازی وارد مرحله تاکتیکی شده و برانکو در چهار بازی تدارکاتی سعی کرد چند بازیکن را در پست‌های غیرتخصصی تست کند تا در نهایت به ترکیب ایده‌آل و نفرات جانشین مناسب برای آنها برسد.

رادو بهترین جانشین برای بیرانوند
بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان ثابت پرسپولیس در همه بازی‌های دوستانه این تیم در کرواسی بود. عملکرد او در همه این بازی‌ها راضی‌کننده بود و این دروازه‌بان کروات همچنان نشان داد بهترین جانشین و یک ذخیره مطمئن برای بیرانوند است. اگرچه بیرانوند دروازه‌بان اول پرسپولیس در فصل پیش‌رو خواهد بود، اما با توجه به استراحتی که برانکو بعد از جام جهانی برای این دروازه‌بان ملی‌پوش در نظر گرفت شاید رادو در سوپرجام دروازه‌بان اول پرسپولیس باشد.

ترکیب خط دفاعی با کمترین تغییر
پرسپولیس به نوعی ترکیب خط دفاعی خود را در فصل گذشته حفظ کرد و در این بین صادق محرمی در سمت راست خط دفاع سرخپوشان برای ادامه فوتبالش راهی کرواسی شد. در فصل پیش‌رو سید‌جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده، مدافعان میانی سرخپوشان خواهند بود و در سمت چپ هم محمد انصاری بازی خواهد کرد. در سمت راست نیز حسین ماهینی مهره ثابت برانکو خواهد بود و برانکو در این پست شاهین عباسیان و آدام همتی را هم تست کرد تا در مواقع لازم جانشین ماهینی شوند.

پرسپولیس همچنان با دو هافبک دفاعی
برانکو در بازی‌های دوستانه اخیر تیمش نشان داد همچنان به بازی با دو هافبک دفاعی علاقه‌مند است. احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا دو گزینه مدنظر مرد کروات در این پست هستند. در کنار آنها امید عالیشاه و بشار رسن به میدان خواهند رفت. البته اگر امیری در پرسپولیس ماندنی شود او جانشین عالیشاه یا بشار خواهد شد. چه بشار و چه عالیشاه هر دو از خوب‌های پرسپولیس در اردوی اخیر سرخپوشان بودند.

تلاش منشا برای رسیدن به ترکیب اصلی
برانکو در کرواسی زوج علی علیپور و سیامک نعمتی را به گزینه‌های دیگر ترجیح داد. البته عالیشاه هم در خط حمله به کار گرفته شد و ممکن است در بازی‌های پرسپولیس جای او و نعمتی در جریان بازی تغییر کند. گادوین منشا هم اگرچه بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، اما عملکرد خوبی داشت و برانکو در صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس از عملکرد وی ابراز رضایت کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گادوین منشا علیرضا بیرانوند گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جدیدی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران، مدافع عنوان قهرمانی در این فصل نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ است که در رتبه دوم جدول سال ۱۴۰۲ را به پایان رساند.

با نظر امیر قلعه نویی سه بازیکن پرسپولیس برای فیفادی پیش رو به تیم ملی فراخوانده شدند. دعوت این سه بازیکن اتفاقی قابل پیشبینی بود.

علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی و مهدی ترابی سه بازیکنی هستند که در جام ملتها نیز کنار تیم ملی بودند و حالا دوباره با نظر قلعه‌نویی در اردوی ایران حاضر خواهند بود.

بیرانوند، کنعانی و ترابی با درخشش در بازی آخر مقابل پیکان حالا با روحیه بالا به تیم ملی می‌روند. بیرو کلین شیت کرد، کنعانی دبل کرد و مهدی ترابی نیز در بازی پایانی سال پاس گل داد.

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال همچنان در لیست انتظار!
  • امید عالیشاه: ناراحتی پس از تعویض؟ پرسپولیس جای قهر کردن نیست
  • بازیکن جدیدی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد
  • سپاهانی‌ها برای اخراج پرواز می‌کنند!
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم
  • حاشیه بازی پرسپولیس-پیکان؛ بازیکن قطری سرخ‌ها کنار زمین افطار کرد
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول/ موقعیت سوزی سرخپوشان
  • گزینه‌های اوسمار برای جانشینی یک بازیکن در پرسپولیس
  • اولین تغییر اجباری پیش‌روی اوسمار/۵ گزینه برای جایگزینی یک بازیکن
  • تعویض کاپیتان‌های پرسپولیس‌: امید ناامید