Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار توفیقی، دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران لحظاتی پیش در گفت و گو با یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام کرد، این تیم بین روزهای ۳۱ تیر تا یک مرداد از اردوی اروپایی به کشورمان باز می گردد. با این اظهارات برگزاری دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسولیس که باید در تاریخ ۲۹ تیر برگزار شود در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد مدیران و کادرفنی استقلال تهران با توجه به وضعیت آماده سازی این تیم حاضر نیستند در تاریخ مقرر با پرسپولیس در سوپرجام بازی کنند.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اظهارات جدید پندار توفیقی بیان کرد: بارها گفته ام دربی سوپرجام ۲۹ تیر برگزار می شود و ما تاریخ این بازی را یک روز هم تغییر نمی دهیم. اگر مدیران و کادرفنی تیم فوتبال استقلال نمی خواهند در آن تاریخ تیمشان در ایران باشد یا در آلمان با کارلسروهه بازی کند این موضوع هیچ ارتباطی به سازمان لیگ ندارد.

او ادامه داد: البته طبیعی است اگر استقلال چنین کاری انجام بدهد باید منتظر عواقب آن باشد و ما قانون را به بهترین شکل اعمال می کنیم.

فتاحی درباره نحوه بلیت فروشی دربی ۸۷ اظهار داشت: تا ۲ روز دیگر با مسئولان شورای تامین استان تهران جلسه ای برگزار کرده و در پایان آن جلسه نحوه بلیت فروشی دیدار استقلال و پرسپولیس را اعلام می کنیم. تاخیر در اعلام بلیت فروشی به معنی برگزار نشدن بازی نیست.

بیشتر بخوانید:

توفیقی:حسینى حق فسخ ندارد /تمام بازیکنان با نظر شفر جذب شدند آبی پوشان پایتخت به دنبال روادید آلمان/ بازگشت استقلالی ها پس از تاریخ اعلام شده سوپر جام!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir