Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:06:07 GMT

طرح توسعه حرم زینبیه، موتور محرکه منطقه ۱۴

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۴۵۴۵

طرح توسعه حرم زینبیه، موتور محرکه منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) محور توسعه منطقه و موتور محرکه پیشرفت در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شمسی صبح امروز - جمعه ۲۲ تیرماه- در جلسه بررسی پیشرفت طرح توسعه حرم زینب (س) اظهارکرد: به دنبال اجرای طرح توسعه حرم، سومین میدان شهری در این محور احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سومین میدان شهری اصفهان مصوبات کمیسیون ماده پنج را دارد، البته یک قطعه زمین ۱۸ هکتاری خارج از محدوده پیش بینی شده تا پس از تصویب شورای برنامه‌ریزی بتوان ساکنان محدوده میدان شهری را در آنجا سکونت داد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: زینبیه و سومین میدان شهری پاشنه آشیل اصفهان است، در حالی که رونق اقتصادی و افزایش ورود گردشگران مذهبی را می‌توان با احداث سومین میدان شهری پس از میدان حضرت امام(ره) و میدان امام علی(ع( محقق کرد.

شمسی تاکیدکرد: شعارهای دولت برای بهسازی و بازآفرینی بافت ناکارآمد شهری در منطقه ۱۴ با ایجاد سومین میدان شهری تحقق می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: طرح توسعه آستانه مقدسه حضرت زینب(س) با چشم‌انداز تبدیل شدن این آستان به پنجمین قطب زیارتی کشور بعد از حرم حضرت امام رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س)، شاه عبدالعظیم و شاهچراغ و با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای که در مرکز کشور دارد، در دستور کار قرار گرفته است. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حرم زینبیه اصفهان شهرداری منطقه 14 اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سربلند میدان» به تازگی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ سوم رسیده است.

این کتاب که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین بیست و نهم فرودین ماه، سومین سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید. سردار حجازی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

پس از شهادت شهید حجازی کتاب سرگذشت و زندگی او در دستور کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس قرار گرفت و بعد از گذشت یک سال، کتاب «سربلند میدان» نوشته سعید علامیان منتشر و در پنجمین همایش «یادها و نام‌ها» در پنجم مهرماه سال ۱۴۰۲ رونمایی شد.

کتاب «سربلند میدان» حاصل ۸۰ ساعت گفتگوی نویسنده با چهل‌ویک نفر از هم‌رزمان، همکاران، آشنایان و اعضای خانواده سردار شهید محمد حجازی است. بیست‌ویک نفر دیگر هم راویانی هستند که روایت آن‌ها را از منابع مکتوب استخراج کرده است.

این کتاب متشکل از ۱۹ فصل است که از تولد تا شهادت سردار حجازی را روایت می کنند.

چاپ سوم این کتاب با طرح جلد جدید عرضه شده است.

کد خبر 6081679 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت