Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی حسینی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه بررسی مشکلات صنایع تاثیرگذار استان در ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با تولیدکنندگان و صاحبان صنعت، مشکلات این بخش به طور ویژه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در یزد افزود: در این نشست نمایندگان بخش صنعت استان مسائل و مشکلات خود را با مسئولان از جمله استاندار در میان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی‌پور عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل جدید و متفاوتی از تعاملات اقتصادی کشور به واسطه بدعهدی آمریکا و نقض و خروج این کشور از برجام، ضرورت هم اندیشی بیشتر به منظور مدیریت مطلوب شرایط و مقابله منطقی و موثر با تحریم های ظالمانه وجود دارد، از اینرو این نشست ها در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی استان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: نشست چهارشنبه شب به میزبانی اتاق بازرگانی و به مدت حدود سه ساعت برگزار شد و مورد استقبال صنعتگران و اصحاب تولید قرار گرفت.

حسینی پور یادآور شد: در این نشست که در آن مدیران عضو تیم اقتصادی استان و مسئولان نهادهای نظارتی نیز حضور داشتند، نمایندگان انجمن های تخصصی حوزه تولید استان شامل آهن و فولاد، کاشی و سرامیک، نساجی، مواد شیمیایی، صنایع غذایی، معادن، سیم و کابل، به بیان نقطه نظرات، چالش های پیش رو و درخواست های خود پرداخته و پیشنهاداتی را مطرح کردند.

وی با اظهار خرسندی از نزدیکی دیدگاه های بخش دولت و بخش خصوصی، تصریح کرد: بخش خصوصی در این نشست همراهی و همیاری خود را با دولت اعلام کرد و از سوی دیگر سخنان استاندار در حمایت از بخش خصوصی و لزوم اقدامات عملی در این راستا با تشویق مکرر فعالان عرصه تولید همراه بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد یادآور شد: به منظور بررسی بیشتر پیشنهادات ارائه شده و اتخاذ تصمیمات عملی و کارشناسی مقرر شد، مباحث هر کدام از انجمن های تخصصی به صورت مجزا در جلسات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مطرح و پیگیری شود تا تاب آوری اقتصاد استان در شرایط پیش رو افزایش یابد.

وی افزود: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امور مربوط به برنامه ریزی و برگزاری منظم این جلسات را راهبری خواهد کرد.

کد خبر 4345428

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد یزد خبرگزاری مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد آتش سوزی سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان