Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: دولتمردان اگر می‌خواهند بر مشکلات فراروی، چیره شوند راهی جز عمل صالح پیش روی آنان نیست، اقدام صحیح مبتنی بر اصول و مبانی است. خوشبختانه در این جهت سیاست های کلی ابلاغی مقام معطظم رهبری، نقشه راه در عموم عرصه ها را تبیین کرده است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام «محمد حسن ابوترابی‌فرد» در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۲ تیر) تهران گفت: امام علی (ع) می فرمایند«ای پیروان اسلام و پیامبر اعظم و شاگردان مکتب امامت و ولایت، العمل العمل».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه رمز سعادت دنیا و آخرت است، عمل صالح است و آیات فراوانی در قرآن کریم براین حقیقت تاکید دارد.    وی ادامه داد: اگر می خواهیم با یک تحول و دگرگونی در حیات فردی، خانوادگی، اجتماعی،سیاسی، اقتصادی و همه عرصه های حیات دنیا و آخرت روبرو شویم باید به اصلاح عمل خویش همت بگماریم .   خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: تصمیمات درست و اعمال مبتنی بر آموزه‌های عقلانی، علمی و وحیانی است که راه سعادت را تبیین می‌کنند.   حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: دولتمردان اگر می‌خواهند بر مشکلات فراروی، چیره شوند راهی جز عمل صالح پیش روی آنان نیست، اقدام صحیح مبتنی بر اصول و مبانی است. خوشبختانه در این جهت سیاست های کلی ابلاغی مقام معطظم رهبری، نقشه راه در عموم عرصه ها  را تبیین کرده است.   ادامه دارد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حجت الاسلام ابوترابی فرد خطیب موقت نماز جمعه نماز جمعه تهران العمل مسئولان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان