Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید قاسمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این درمانگاه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و در 2 طبقه در حال احداث است.
وی افزود: برای ساخت این درمانگاه اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و هم اکنون مراحل پایانی خود را طی می کند.
قاسمی یادآوری کرد: در این درمانگاه مراجعه کنندگان می توانند از خدمات پزشک عمومی و دندانپزشکی برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مزیت های درمانگاه شهرستان سنقروکلیایی داشتن آزمایشگاهی مجهز است که تمامی آزمایش ها را از متقاضیان به عمل می آورد.
وی همچنین از برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز درمانگاه تامین اجتماعی سنقروکلیایی خبر داد و گفت: این آزمون که جمعه قبل (15 تیر) برگزار شد، 188 نفر از واجدان شرایط شرکت کردند.
قاسمی افزود: افراد پذیرفته شده در گروه های شغلی پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز، پرستار، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس اداری و مالی، راننده آمبولانس و ... به کار گیری می شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه توسعه درمان تامین اجتماعی یکی از ضرورت های این سازمان است، خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با مدیران ارشد سازمان هستیم که بتوانیم مجوز ساخت 2 درمانگاه دیگر برای شهرستان های استان بگیریم.
وی در پایان، توسعه خدمات متنوع در بیمارستان ها، افتتاح مراکز درمانی سرپایی و ارائه خدمات درمانی متنوع را از مهمترین برنامه های اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه برشمرد.
در استان کرمانشاه حدود 780 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری آن که 38 درصد کل جمعیت را شامل می شود زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.
شهرستان سنقروکلیایی با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پرستار پزشک تامین اجتماعی مراکز درمانی نیروی انسانی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سفر هفته آینده آیت‌الله رئیسی به قم افتتاح می‌شود.

سیدمحمد آقامیری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه‌گذاری در قم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم، اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود؛ هر چقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم اشتغال‌ هم افزایش خواهد یافت.

آقامیری با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی آنان خواهیم بود.

استاندار قم گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است؛ لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که اگر بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در پایان با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه