Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:59:42 GMT

شاهین طبع: به مراسم برترین های لیگ دعوت نشدم!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۵۷۹۸

شاهین طبع: به مراسم برترین های لیگ دعوت نشدم!

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در چین در دو تورنمنت شرکت می‌کنیم که کیفیت هر دو تورنمنت بسیار بالاست.

به گزارش "ورزش سه" ، تیم ملی بسکتبال ایران که بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش رو دارد، در هفته پیش رو به چین می رود تا با حضور در دو تورنمنت معتبر محکی را پیش از بازی‌های آسیایی تجربه کند.


مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران شرایط کنونی آسمان خراش های ایرانی را خوب توصیف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفت و گو با سایت فدراسیون درباره وضعیت تیم ملی به صحبت پرداخته است. 


* دقیقا چه روزی عازم چین هستید؟


یکشنبه بعدازظهر راهی خواهیم شد.


* شرایط تمرینی ملی پوشان در روزهای اخیر چگونه بود؟


بعد از پنجره سوم جام جهانی تمرینات را خوب ادامه دادیم و طی هفته گذشته هم کیفیت تمرینات همچنان بالا بود. پنجشنبه و جمعه استراحت داریم؛ اما تمرینات را از روز شنبه آغاز می‌کنیم، روز یکشنبه هم به همین روال ادامه می‌دهیم و سپس بعدازظهر همان یکشنبه راهی چین خواهیم شد. در چین در دو تورنمنت شرکت می‌کنیم که کیفیت هر دو تورنمنت بسیار بالاست.


* نسبت به حریفانی که مقابل آنها قرار می‌گیرید آشنایی دارید؟


هنوز آشنایی کاملی با نفرات تیم‌های حریف نداریم. فقط می‌دانیم تیم‌های بسیار خوبی هستند. مثل تیم استرالیا. حالا این تیم با ترکیب اصلی‌اش می آید یا تیم دوم مشخص نیست. به هر حال اطلاعات زیادی از تیم در دست نداریم.


* نخستین حریف شما در تورنمنت اطلس اسپورت چه تیمی خواهد بود؟


برنامه بازی‌ها مشخص است. ما در بازی نخست روز سه شنبه به مصاف تیم ملی بسکتبال استرالیا می‌رویم و روز بعد مقابل لهستان قرار می‌گیریم. پنج شنبه نیز آمریکا رو در روی ما قرار می‌گیرد. یک گروه چهار تیمی دیگر هم در این تورنمنت حضور دارد که دو تیم از این گروه بالا می‌آیند. در واقع دو تیم برتر هر گروه در روزهای آینده با هم مسابقه می‌دهند. در تورنمنت دوم هم با آلمان ، چین و نیجریه بازی داریم.


* شما حضور در تورنمنت اطلس اسپورت را چطور ارزیابی می‌کنید، چقدر باعث آماده‌تر شدن ملی‌پوشان می‌شود؟


مطمئن باشید حضور ما در این تورنمنت‌های چین ضروری بود. ما باید بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم چرا که به بازی‌های آسیایی جاکارتا نزدیک می‌شویم. به نظر من کیفیت این تورنمنت‌ها بسیار بالاست.


* در بازی با قزاقستان (پنجره سوم جام جهانی) اوشین ساهاکیان با تیم ملی خداحافظی کرد و الان دیگر کنار تیم نیست. نظرتان دراین باره چیست؟


ساهاکیان در موفقیت‌های چند سال گذشته بسکتبال ایران در مجامع بین‌المللی و داخلی نقش بسزایی داشت. همه می‌دانیم اوشین از لحاظ فنی بازیکنی بوده که شرایط بسیار خوبی داشت. او یک دوره هم برترین بازیکن آسیا شد. به لحاظ خصوصیات اخلاقی هم زبانزد است. او همیشه در هر تیمی بوده که برای هم بازی‌هایش ایجاد انگیزه کرده است. به هر حال زندگی قهرمانی همین است. خودش وقتی با من صحبت کرد نظر من این بود که تا بازی‌های آسیایی ادامه بدهد؛ اما مشکلات شخصی‌اش به صورتی بود که خودش تشخیص داد در این مقطع خداحافظی کند. اگر تا بازی‌های آسیایی می‌ماند، می‌توانست به تیم باز هم کمک کند.


*‌ نخستین فستیوال سبد طلایی چندی پیش برگزار شد، نظرتان راجع به برگزاری این مراسم برای بسکتبال ایران چیست؟


من که دعوت نبودم اما به نظرم خیلی به بسکتبال کمک می‌کند چرا که کسانی که زحمت می‌کشند مورد تشویق قرار می‌گیرند و اهالی بسکتبال هم دور هم جمع می‌شوند.

مهران شاهین طبع (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهران شاهین طبع سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. 

طبیعت تهران در این بازی با نتیجه 74 بر 68 تیم حریف را شکست داد و سری 2 بر1 به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با 14 امتیاز، 5 ریباند، 2 بلاک و کارایی 21 بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد و حالا طبیعت تنها یک گام تا رسیدن به فینال فاصله دارد.

باید دید کار دو تیم طبیعت تهران با سرمربیگری مهران شاهین طبع و تیم ذوب آهن با سرمربیگری مهران حاتمی در دیدار چهارم به پایان می رسد یا کار به بازی پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی