Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
سازمان لیگ زمان برگزاری سوپر جام را ۲۹ تیر اعلام کرده است اما استقلال بین ۳۱ تیر تا ۲ مرداد از اردوی خارجی به تهران برمی‌گردد.

استقلال تهران مخالف زمان برگزاري بازي سوپر جام است اما سازمان ليگ اين زمان را تغيير نداده و اعلام كرده است كه 29 تير برگزار خواهد شد.

در همين حال صبح امروز ( جمعه 22 تير)  پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگوی زنده تلویزیونی زمان بازگشت تيم از اردوی ترکیه را بین ۳۱ تیر تا ۲ مرداد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، سعید فتاحی در مورد برگزاری سوپرجام فوتبال ایران گفت: استقلال هیچ نامه مبنی بر انصراف از حضور در سوپرجام به سازمان لیگ ارایه نکرد است.

از سوي ديگر، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌‌وگو با مهر، بیان داشت: این باشگاه نامه‌ای به ما نوشت و پیشنهاد برگزاری این مسابقه را در تاریخی دیگر داد. در مورد این پیشنهاد باشگاه استقلال نیز با جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نشستی برگزار کردیم و گفتیم که با توجه به حضور دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا امکان برگزاری سوپرجام در تاریخ دیگر وجود ندارد زیرا مسابقات دو تیم در طول فصل فشرده تر خواهد شد.

وی افزود: در صورتیکه باشگاه استقلال نامه انصراف خود را از حضور در سوپرجام به سازمان لیگ اعلام کند در آنصورت سازمان لیگ پرسپولیس را ۳ بر صفر برنده دیدار سوپرجام اعلام می‌کند و جام قهرمانی را طی مراسمی به باشگاه پرسپولیس اهدا می‌کنیم. پرونده باشگاه استقلال نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع می شود و احتمالا با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد.

در همین زمینه: سوپر جام ۲۹ تیر به یاد شهید تهرانی مقدم برگزار می‌شود استقلال با انصراف از سوپرجام ۲ میلیارد تومان جریمه می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

 بهرام آبادی در جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تأمین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی‌های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و درباره دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند.

همچنین چینش و مسیر‌های خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاه‌های فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید که متعاقبا اعلام می‌شود.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این جلسه مسیر‌های چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال