Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@03:19:54 GMT

با متفاوت ترین هتل های جهان آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۵۹۵۹

سفر یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های زندگی است که امروز تبدیل به یک صنعت جهانی شده است و در سراسر کشور‌های جهان تلاش شده امکانات رفاهی مناسب را برای مسافران آماده کنند. در این میان برخی خلاقیت‌های عجیب و غریبی به خرج داده اند تا این گونه بتوانند نظر توریست‌ها را به خود جلب کنند، یکی از این تلاش‌ها ساخت هتل‌های کاملا متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه این مطلب را به نقل از الی گشت بخوانید.  
متل هابیت در نیوزلند | Hobbit Motel, New Zealand

مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها یکی از مشهورترین فیلم‌های سینمای جهان شد و طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد که آرزو می‌کنند بتوانند برای یک شب هم که شده آرامش و راحتی خانه هابیت‌ها (کوتوله‌های معروف فیلم) را تجربه کنند. به همین دلیل مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند تصمیم گرفتند دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت‌ها بسازند و آن‌ها را تبدیل به هتل کنند. البته اگر قد و قامت بلندی دارید و هم قد گاندولف هستید نگران نباشید تنها تفاوت این خانه‌ها با خانه‌های اصلی این است که سقف بلندتری دارند و می‌توانید به راحتی وارد آن شوید.  
هتل کوه جادویی در شیلی | Magic Mountain, Chile

هتل کوه جادویی در کشور شیلی و منطقه هولیو هولیو قرار دارد و هنگامی که به آن نگاه می‌کنید تصور می‌کنید واقعا قدم به دنیای افسانه‌ها گذاشته اید. مخروطی چوبی که از نوک آن آبشاری پر فشار در حال جاری شدن است و از طریق مسیری چوبی پایین می‌آید. پنجره‌های پرچین آن به طور نامنظمی ساخته شده است و آن را جزو عجیب‌ترین هتل‌های جهان قرار داده اند. البته اگر تمامی این‌ها برای افسانده‌ای شدن هتل برای شما کافی نیست آن‌ها سراسر ساختمان را با گیاهان روینده پوشانده اند.  
پراپلر آیلند سیتی لاج در آلمان | Propeller Island City Lodge, Germany

این مورد از عجیب‌ترین هتل‌های جهان را می‌توان مزحک‌ترین هتل آلمان دانست. هتل در مجموع دارای ۲۷ اتاق است که یکی از دیگری عجیب‌تر هستند. یکی از اتاق‌های آن تماما از آیینه پوشیده شده است، دیگری شبیه سلول زندان است و یکی دیر از آن‌ها توسط اشکال ساختمانی مبلمان شده است، اما احتمالا در میان تمام اتاق‌ها اتاق سرداب عجیب‌ترین باشد، در این اتاق شما باید شب را در کفن به صبح برسانید! واقعا ترسناک به نظر می‌رسد.  
هتل سگ در حال پارس کردن | Dog Bark Park Inn

در کاتن وود، ایالت آیداهو یک سگ شکاری پا کوتا عظیم الجثه قرار دارد که ارتفاع آن بیش از ۱۰ متر و ۵ متر پهنای آن است و از چوب درست شده است. اسم او سوییت ویلی است و اگر آدم کنجاوی باشید می‌توانید شب را در شکم این سگ به صبح برسانید. (یک اتاق دبل در شکمش و یک اتاق زیر شیروانی در پوزه اش قرار دارد.)  
هتل زیر دریایی فیجی | Poseidon Undersea Resort, Fiji

اینکه هتلی کاملا زیر اب قرار گرفته باشد، درست مانند فیلم‌های فانتزی است، اما در سواحل فیجی این اتفاق رخ داده است و از زیر دریایی برای ساخت این مورد از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا استفاده شده است. در این اثر هنری که زیر تالاب‌های مرجان ساخته شده، ۲۴ سوئیت به همراه کتابخانه، استخر و رستوران وجود دارد. طراح این اثر نام آن را خدای دریا گذاشته است و مهمانان می‌توانند برای رفت و آمد و گشت زدن در صخره‌های مرجانی اطراف از زیردریایی‌های سه نفره آن استفاده کنند. هتل ۱۲ متر زیر دریا ساخته شده است و تنها سوالی که نباید درباره آن بپرسید قیمت اقامت در آن است!  
آینه‌ها مکعبی در سوئد | Mirrorcube, Sweden

این هتل با ۵ اتاق درختی مجزا، در ۵۰ کیلومتری شهر لولی در شمال سوئد واقع شده است. هر کدام از اتاق‌ها با مشارکت معماران برجسته‌ی اسکاندیناویایی در ارتفاع بین ۴ و ۶ متری ساخته شده اند و از طریق پلکان، پل، یا پله‌های جمع شدنی قابل دسترس هستند. اتاق‌های این اقامتگاه به شکل لانه‌ی پرنده مشابه لانه‌ی پرنده‌ی غول پیکر، در میان تنه‌ی درختان احداث شده اند. متفاوت‌ترین اتاق این مورد از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا مکعبی به اضلاع ۴ متر است که تماما از آیینه پوشیده شده و محیط زیبای اطراف خود را منعکس می‌کند. آیینه‌ها مسکن ساخته شده را از چشم انداز طبیعی اطراف آن مخفی می‌کند. این اتاق با وجود زیبائی مشکلاتی هم دارد. مکعب آینه‌ای از زاویه‌های خاصی قابل دیدن نیست، بنابراین طراحان باید راهی برای جلوگیری از برخورد پرندگان با آن بیاندیشند. بهترین راه حل پوشاندن دیوار‌ها با لایه‌ی مادون قرمز می‌باشد که برای انسان نامرئی و برای پرندگان قابل دیدن است.  
میرا میرا در استرالیا | Mira Mira, Australia

میرا میرا در استرالیا را به عنوان محل اقامتی لوکس در محله بوشلند توصیف می‌کننداین مورد از عجیب‌ترین هتل‌های جهان دارای سه خانه غیر عادی است که تمامی شان توسط صاحبان شخصی ساخته شده اند. یکی از آن‌ها غاری زیرزمینی است که راه ورود به آن از طریق در است که شبیه به دهان یک جن کوچولو ساخته شده است. یکی دیگر از عقب نشینی‌های زنی (مدرسه مخصوص ژاپنی ها) با یک باغ ژاپنی به سبک بوته‌ای است و سومین خانه کابینی چوبی است که به سبک سورئال ساخته شده و به وضوح می‌توان تاثیر معمار اسپانیایی آنتونی گائودی را در آن دید.

هتل جرثقیلی در هلند | Crane Hotel, The Netherlands

در شهر خواب آلود هارلینگتون یکی از جرثقیل‌های بندرگاه قدیمی را از داخل تبدیل به اقامت گاهی برای مسافرین کرده اند که می‌توان از آن به عنوان یکی از عجیب‌ترین هتل‌های جهان نام برد. پنجره‌های آن بی تغییر مانده، اما تخت و حمامی لوکس در آن قرار داده شده است. صبح‌ها با یک بالابر داخلی صبحانه را برای مهمانان می‌فرستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه گردشگری هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: عقیدتی سیاسی سپاه از سرمایه‌ها و عامل حفظ ایمان، اراده و قدرت سپاه است و مجموعه سپاه و بسیج باید با آثار شهید مطهری آشنا شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با فرمانده سپاه کربلا و مسئول و کارکنان دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: با نیروی ایمان و با قدرت و عظمتی آن چنانی عملیاتی مثل وعده صادق انجام شد و بیشتر هم شاهد بودیم با در هم کوبیدن پایگاه عین‌الاسد، به عزت رسیدیم.

وی افزود: در عصر آخرالزمان هستیم و حجت و ولی خدا امام زمان (عج) است.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: آمریکا، صهیونیست‌ها، تروریست‌ها و داعشیان منطقه هیچ کدام امام زمان (عج) ندارند و قطعا پیروزی با جبهه حق است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، تصریح کرد: شهید دانشمند آیت‌الله مطهری عالم، باتقوا، مجاهد و جهادگر علمی بود و لذا درس‌گیری از این استاد دانشگاهی بر فعالان حوزه و دانشگاه لازم است.

وی به هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: باید در سپاه و بسیج آثار شهید مطهری را نشر داد.

عضو خبرگان رهبری افزود: ما باید آثار استاد شهید را تقویت و ترویج کنیم و آشنایی مجموعه سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری باید بیش از دیگران باشد.

وی توصیه کرد: لازم است فعالان عقیدتی سیاسی با کتب شهید آشنا شوند. 

امام جمعه ساری بیان کرد: بسیج و سربازان وظیفه را باید بسازید که مقدمه‌اش آگاهی‌بخشی و مشاهده تقوا و صداقت از مجموعه است.

محمدی لائینی خواستار وفاق بین فرماندهی، عقیدتی، حفاظت و اطلاعات شد و تاکید کرد: حوزه فرماندهی باید رفتاری پدرانه داشته باشد و اعتماد به‌دست بیاورد.

وی افزود: قدرت و اراده 2 ویژگی مهم سپاه محسوب می‌شود و جرات، قدرت و اراده سبب شکل‌گیری عملیات وعده صادق شد.

محمدی لائینی تصریح کرد: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این شجاعت، شهامت، از خودگذشتگی، اقدام و نترسیدن و اعتماد به خدا را باید در سپاه حفظ کنیم.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: طلاب و روحانیت بابصیرت، با دین و تقوا را باید وارد بدنه سپاه کرد و امیدواریم همه سپاه و بسیج را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید