Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:11:12 GMT

موندو: بارسلونا به جذب رابیو خوش بین است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۶۰۰۳

سفر سگوارا و آبیدال به پاریس نتایج مثبتی به دنبال داشته است.

طرفداری - پس از سفر پپ سگوارا و اریک آبیدال به پاریس، بارسلونا به جذب آدرین رابیو خوش بین است.

به گزارش mundodeportivo، بارسا کارش در بازار نقل و انتقالات را شروع کرده است. آرتور ملو دیروز به هواداران معرفی شد و کلمنت لنگلت نیز به عنوان دومین خرید تابستانی امروز معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا اما خریدهای بیشتری مد نظر دارد و برای تقویت خط هافبکش، آدرین رابیو را انتخاب کرده است. هافبک 23 ساله فرانسوی پاری سن ژرمن که ظاهرا برنامه‌ای برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد.

علاقه بارسا به این بازیکن کاملا جدی است و چند روز پیش پپ سگوارا و اریک آبیدال شخصا به پاریس سفر کردند تا با مدیران پی اس جی در این رابطه مذاکره کنند. این دو روز سه شنبه با آنترو هنریکه، مدیرورزشی پاری سن ژرمن ملاقات کردند و به گفته منابع موثق، هیچ مذاکره‌ای میان این دو با ایجنت و نزدیکان رابیو در آن روز برقرار نشده است. گرچه تماس‌های تلفنی که پیشتر برقرار شده بود به خوبی علاقه رابیو به بازی در بارسا را نشان داد.

بارسلونا اصرار دارد که هنوز هیچ توافقی با بازیکن بر سر دستمزد نکرده و رابیو هم هیچ شرطی علی الخصوص در مورد پست بازی برای باشگاه تعیین نکرده است. برخلاف چیزی که رسانه‌های فرانسوی می‌گویند. سفر سگوارا و آبیدال نتایج مثبتی به دنبال داشته و بارسلونا حالا به جذب رابیو خوش بین است چون واقعا مشاهده کرده که درهای خروج به روی این بازیکن از سوی پاری سن ژرمن بسته نیست.

گفته می‌شود خرید رابیو برای بارسا 40 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت که البته این ادعا را هنوز منبع معتبری تایید نکرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!