Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، بعد از برگزاری مراسم‌های وداع، تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت‌الله محمدرضا حدائق، مؤسس جامعه روحانیت شیراز و معروف به شیخ‌العلما بناست که سه مراسم ترحیم و تکریم برای آن عالم ربانی برگزار شود.
نخستین مراسم ترحیم فردا، 23 تیرماه از ساعت 17 تا 19 در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به‌همت استانداری فارس، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و ستاد ارتحال آن عالم ربانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دومین مراسم نیز روز یکشنبه، 24 تیرماه از ساعت 17 تا 19 در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) و به‌همت جامعه روحانیت شیراز و شورای هیئات مذهبی برگزار می‌شود.
سومین مراسم هم درروز چهارشنبه، 27 تیرماه در مسجدالنبی شیراز واقع در خیابان قاآنی شمالی، سنگر 50 ساله آن عالم ربانی به‌همت بیت مرحوم برگزار خواهد شد.
از سوی ستاد ارتحال آیت‌الله محمدرضا حدائق، اقشار مختلف مردم، علما، فضلا، طلاب و مسئولان جهت حضور در این مراسم‌های معنوی دعوت هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی مراسم ترحیم آیت الله محمدرضا حدائق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  نشست ستاد عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام «حسینی میرامینی» ،  امام جمعه،  «تاجیک نوری»،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شخصیت‌ها در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
  • (تصاویر) علی دایی در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز