Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه مسئولان استقلال برنامه مشخصی برای نقل و انتقالات مدنظر سرمربی آلمانی تیم ندارند.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره عملکرد باشگاه استقلال در جذب بازیکنان مدنظر شفر اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم در ۲ یا ۳ سال گذشته تیم استقلال نیم فصل اول خود را بد شروع می‌کند و در نیم فصل دوم بهتر ظاهر می‌شود، اما باتوجه به از دست دادن امتیاز‌ها در نیم فصل اول نمی‌تواند لیگ را خوب و با قهرمانی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان استقلال برنامه مشخص و مدونی در جذب بازیکنان مدنظر سرمربی آلمانی تیم ندارند و فهرست خروجی و ورودی خود را بر اساس نیازهای او تنظیم نکرده‌اند. استقلال پارسال در نیم فصل دوم تیم خوبی داشت و بهتر بود که بازیکنان خود را نگه می‌داشت اما متاسفانه این کار را انجام نداد و فقط تنها شانسی که آورده توانسته مربی خوب و کار بلد خود را در باشگاه نگه دارد.

پیشکسوت فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: باید قبل از شروع فصل جدید لیگ باشگاه بازیکنان خود را برای ماندن و رفتن مشخص کند و با کادر فنی به تعامل بنشیند که متاسفانه معلوم نیست در باشگاه چه می‌کنند و چه کسانی تصمیم می‌گیرند.

موسوی پیرامون شایعات شنیده شده مبنی بر اینکه شفر بازیکنان را خود انتخاب نمی‌کند هم گفت: اگر واقعا این طور باشد پس شفر بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن در استقلال دارد و این کار فقط به باشگاه ضربه می‌زند.

وی در خصوص رفتن امید ابراهیمی و به احتمال زیاد مجید حسینی و برخی بازیکنان دیگر به باشگاه‌های خارجی و ناراحتی هواداران از این موضوع اظهار داشت: متاسفانه از حرفه‌ای بودن فوتبال و لیگ فقط اسم آن را یدک می‌کشیم. طرفداران باید به بازیکنان حق بدهند که بخواهند آینده خود را تامین کنند و به تیم‌های دیگر بروند. جدایی ابراهیمی برای استقلال شوک بود اما نباید به او توهین شود، به هر حال فوتبال حرفه‌ای همین است و باید با این مسائل کنار آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال بازیکن شفر باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی نکونام به بازیکنان استقلال داخل رختکن

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال آخرین بازی سال خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.

پس از پایان مسابقه جواد نکونام به شاگردانش بابت کسب این پیروزی در داخل رختکن تبریک گفت و اعلام کرد با توجه به این‌که استقلال تا هجدهم فروردین مسابقه رسمی ندارد، تمرینات آبی‌پوشان تا صبح روز ششم فروردین سال ۱۴۰۳ تعطیل است و آن‌ها می‌توانند راهی تعطیلات شوند.

در همین راستا تعدادی از بازیکنان و مربیان خارجی استقلال بامداد دوشنبه تهران را ترک کردند و قرار است مابقی نیز حداکثر تا ظهر روز دوشنبه ۲۸ اسفند به کشورهایشان بروند و البته شامگاه پنجم فروردین به تهران بازگردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لطف ناخواسته قلعه‌نویی به نکونام در لیست تیم ملی
  • برگزاری راهپیمایی روز قدس ۱۷ فروردین در سراسر استان
  • عیدی نکونام به بازیکنان استقلال داخل رختکن
  • بلومبرگ: ریخت و پاش فوتبالی عربستان ته کشید!
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • ابلاغیه ۴۸ ساعته انضباطی به استقلال و پرسپولیس!
  • ابلاغیه 48 ساعته انضباطی به پرسپولیس و استقلال!
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • واقعه قم، برنامه رسانه‌های معاند برای مقابله با لایحه حجاب بود
  • تراکتور با قدرت وارد نقل و انتقالات شد!