Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروی سواری پژو در محور کوهی خیل جویبار به ساری منحرف و در زمین شالیزاری واژگون شد که پنج مصدوم به همراه داشت.به گزارش بلاغ، پیش از ظهر امروز خودروی سواری پژو در محور کوهی خیل شهرستان جویبار به ساری در منطقه زرین‌کلا منحرف و به داخل زمین کشاورزی واژگون شد.

در این حادثه پنج سرنشین خودرو توسط تیم امدادی هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان عزیزی جویبار منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است حال عمومی هر پنج مصدوم خوب گزارش‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودرو سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه