Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: دشمنان با تضعیف قدرت کشور‌های اسلامی به دنبال تامین و تحقق خواسته‌های شوم خود در این کشور‌ها هستند.

وی تاکید کرد: تمام همت دشمنان از بین بردن اتحاد و همدلی مسلمانان به شکل‌های گوناگون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی کریم زایی افزود: دامن زدن به اختلافات به روح اتحاد اسلامی آسیب می‌زند و عرصه جولان کافران و دشمنان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه وحدت رمز موفقیت امت اسلامی است گفت: اسلام نه تنها به وحدت بین مسلمانان بلکه به وحدت میان ادیان الهی نیز تاکید دارد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: دشمنان با تفرقه افکنی به دنبال دودستگی میان مسلمانان و تضعیف قدرت کشور‌های اسلامی در بین جوامع بین المللی هستند.

مولوی کریم زایی از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست مشکلات معیشتی مردم را جدی گرفته و اجازه ندهند دشمنان به خاطر مشکلات اقتصادی جوانان را شکار کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه خدمت به مردم خود عبادت است گفت: انتظار می‌رود مسئولان نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان تلاش کنند.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه ایرانشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است