Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، علی اعطا، درباره تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها اظهار داشت: کارشناسان شورا و شهرداری تهران جلسات متعددی را در خصوص جایگزین کردن مصوبه برج‌باغ‌ها برگزار کردند و مقداری این موضوع پیچیده است، ولی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت: با کلیات طرح قبلی که برای تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها مطرح شده بود کاملاً مخالف بودیم و ما موافق هستیم که در باغ‌ها کاربری‌های پذیرایی، فرهنگی و گردشگری مجاز داشته باشیم که کارشناسان نیز در همین راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد: قطعاً در بازه زمانی یک ماه آینده می‌توانیم در خصوص تغییر مصوبه برج‌باغ در تهران تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش فارس، در چهارمین دوره شورای شهر تهران طرحی مبنی بر ساخت و ساز در باغ‌ها مطرح شد که درنهایت اعضای شورای شهر تهران مصوب کردند مالکین بتوانند در 30 درصد از باغ‌ها ساخت و ساز داشته باشند که این مصوبه موجب شده بود بخشی از باغات تهران از بنی برود، حال اعضای شورای پنجم به دنبال تغییر در این مصوبه برای حفظ باغات هستند.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی از تحویل دادخواست ابطال دستمزد غیرقانونی به دیوان عدالت خبر داد.

به گزارش ایلنا، وی از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و وفق مواد ۱ و ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا