Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:33:45 GMT

گردشگر خرمشهری در رودخانه دز غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۶۳۶۳

گردشگر خرمشهری در رودخانه دز غرق شد

دزفول - ایرنا - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت:جوان 21 ساله اهل خرمشهر روز جمعه در رودخانه دز غرق شد.

به گزارش ایرنا از سازمان آتش نشانی دزفول ،عبدالحسین معظم فر روز جمعه افزود: صبح امروز در تماس با سامانه 125 یک مورد غرق شدگی در بوستان ساحلی علی کله دزفول اطلاعرسانی شد که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:نیروهای آتش نشانی با حضور در محل متوجه شدند جوان 21 ساله اهل و ساکن خرمشهر در رودخانه دز غرق شده است که گشت زنی برای یافتن جسد این جوان تاکنون بی نتیجه بوده است.
معظم فر گفت:غواصی در رودخانه دز به دلیل بالا بودن دبی آب امکان پذیر نیست و باید با هماهنگی دبی آب رودخانه را کاهش داد.
وی با بیان اینکه به محض پائین آمدن سطح آب رودخانه عملیات غواصی و گشت زنی برای یافتن جسد این جوان آغاز می شود گفت:با وجود هشدارهایی که در این خصوص داده شده هنوز هم شاهد شناکردن گردشگران در مناطق حادثه خیز و ممنوعه در رودخانه دز هستیم .
این هفتمین فردی است که از ابتدای امسال تاکنون در رودخانه دز غرق شده است.
امدادگران جمعیت هلال احمر دزفول مستقر در پایگاه امداد و نجات ساحلی علی کله در تعطیلات هفته جاری سه گردشگر را از مرگ حتمی در رودخانه دز نجات دادند.
آشنا نبودن به فن شنا در کنار شنا در نقاط حادثه خیز رودخانه دز که با تابلو مشخص شده و نیز بی توجهی به هشدار امدادگران و ناجیان غریق از علل عمده بروز حادثه در این رودخانه است.
سالانه بیش از 20 نفر در رودخانه دز و کانالهای آبیاری شمال خوزستان دچار حادثه شده و غرق می شوند.
7278/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث آتش نشاني دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با اشاره به غرق شدن ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان این‌ کلان‌شهر، از بیرون آوردن جسد آنان از عمق ۸ متری خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۷ فروردین در خصوص این حادثه گفت: ظهر امروز مورخ ۷ فروردین‌ماه گزارشی مبنی بر غرق شدن ۶ نفر در آبگیر فصلی واقع در روستای کلستان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام و بلافاصله پس از دریافت خبر تیم‌های تخصصی (غواصی و کوهستان) ایستگاه‌های ۱۴ و ۲۲ را به محل حادثه در خارج از محدوده شهری اعزام کرد. 

وی ادامه داد: در این حادثه یک بزرگسال و ۵ کودک که در آبگیر فصلی دچار غرق شدگی می‌شوند که پس از رسیدن نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و بررسی محدوده غرق شدگی، عملیات جست وجو با استفاده از تجهیزات و امکانات کامل توسط غواصان ماهر و آموزش دیده پس از ۳ ساعت تلاش بی وقفه جسدبی جان افراد را در عمق ۸ متری یافته و به سطح زمین منتقل و به عوامل انتظامی و اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • زنده گیری مار یک و نیم متری در دزفول
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر
  • بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت