Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:41:31 GMT

جوان ۲۱ ساله خرمشهری در رودخانه دز در دزفول غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۶۴۹۵

جوان ۲۱ ساله خرمشهری در رودخانه دز در دزفول غرق شد

عبدالحسین معظم فر درگفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: صبح امروز طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ گزارش غرق شدن جوانی ۲۱ ساله اهل و ساکن خرمشهر اطلاع رسانی شد که به سرعت اکیپی از آتش نشان به محل حادثه واقع در منطقه تفریحی علی کله اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی در رودخانه کردند که کشف جسد این جوان بی نتیجه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غواصی در رودخانه به دلیل بالا بودن دبی آب امکان پذیر نیست و نیاز به هماهنگی برای پایین آوردن سطح آب دارد که به محض آماده شدن شرایط اقدام به عملیات غواصی خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با بیان اینکه چندی پیش مانند هر تابستان، هشدارهای لازم برای جلوگیری از غرق شدن در رودخانه را داده بودیم ، گفت: متاسفانه باز هم شاهد شنا کردن خانواده ها و افراد در مناطق شنا ممنوع رودخانه هستیم.

به گزارش مهر، از آغاز فصل گرما تاکنون 7 نفر در رودخانه دز و کانال های آبیاری در دزفول غرق شده اند.

کد خبر 4345522

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی دزفول شهرستان خرمشهر غرق شدگی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد آتش سوزی سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی نیسان حامل گازوئیل در محور شیراز - اصفهان نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: بر اثر این حادثه مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

مرادیان بیان کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک