Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@21:57:27 GMT

تشیع پیکر مطهر آیت‌ الله حدائق در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۶۵۸۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زندگینامه شیرازی خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد

محمدحسین یزدی نژاد مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی گفت: تمبر‌ها مربوط به بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان از جمله آلبانی، اسپانیا، عجمان و فجیره از شیخ نشین‌های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی و جزیره موریسسنت لوسیا است.

وی با بیان این که قدیمی‌ترین تمبر این مجموعه متعلق به سال ۱۸۷۰ است افزود: عناوین برخی از تمبر‌های این مجموعه نمایشگاه پان آمریکا ۱۹۰۱، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا ۱۹۲۰، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن ۱۹۳۲، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا ۱۹۳۷، و هشتادمین سال پست سریع السیر پونی ۱۹۴۰ است.

وی اظهار کرد: کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه‌های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود ۴۰۰ سال پیش تا ۱۹۴۸ میلادی از دیگر نفایس فرهنگی است که از سوی این مسلمان مقیم امریکا به موزه رضوی اهدا شد.

موزه‌های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شامل سه موزه قرآن و نفایس، فرش و موزه مرکزی و ۱۶ گنجینه مختلف است که حدود هشت هزار قلم اشیای موزه‌ای در آنها نگهداری می‌شود.

موزه مرکزی آستان قدس رضوی با گنجینه‌های تاریخ حرم مطهر رضوی، تمبر، سکه و اسکناس، ساعت، نجوم، ظروف، اسلحه، هنر‌های تجسمی و آبزیان در صحن کوثر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مخالفت وهابیت با همه مسلمانان است نه تنها تشیع/ چرا بن‌باز به مدینه نرفت