Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:40:59 GMT

معاون اجتماعی جدید ناجا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۶۸۰۱

رکنا: سردار نوریان با حکم فرمانده نیروی انتظامی به عنوان معاون اجتماعی جدید ناجا معرفی شد.

بنابر این گزارش، همچنین با حکم فرمانده نیروی انتظامی سردار نوری نژاد به سمت رئیس کل بازرسی ناجا، سردار درویش به سمت مدیرعامل بنیاد تعاون، سردار کاکاوند به سمت فرمانده یگان حفاظت از شخصیت های ناجا و سرداران منتظرالمهدی و مجرد به سمت مشاورین فرماندهی ناجا منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت فرمانده نیروی انتظامی معاون حفاظت حکم ناجا عکس حوادث فیلم زندگی همسر ترکیه مرد جوان مادر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار قزوین در تماس تلفنی با فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از افتخار آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی چون جنابعالی افتخار می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلاً از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام نماید.

کد خبر 6081969

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟