Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه استان هرمزگان گفت: این حادثه دو کیلومتر پس از پلیس راه بندرعباس - میناب (روبروی دانشگاه هرمزگان) رخ داد و شدت حادثه به قدری بود که هیچ اثری از اجساد قربانیان به دست نیامده است.

سرهنگ «علی اسفندانی» اظهار کرد: علت واژگونی تانکر سوخت در حال بررسی است، اما خواب آلودگی و خستگی نمی‌تواند علت این حادثه باشد، چون به فاصله اندکی پس از کنترل و عبور از ایستگاه پلیس راه واژگون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه استان هرمزگان افزود: تانکر‌های حامل سوخت و نفتکش‌ها مجوز تردد در شب را ندارند و متأسفانه هیچ کدام از خودرو‌های حامل سوخت مجهز به سیستم هوشمند آنلاین نیستند و پلیس قادر به کنترل آن‌ها در طول مسیر نیست.

وی ادامه داد: دو روز پیش از این حادثه نیز، ورود خودرو تانکر سوخت به یک مغازه در حاشیه جاده «بندرعباس - میناب»، دو کشته و ۴ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش ایسنا، در یک هفته گذشته این سومین حادثه آفرینی خودرو‌های سوخت است که ۱۶ کشته برجا گذاشته که از این تعداد، ۴ کشته در جاده «بندرعباس - میناب» بوده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تانکر سوخت واژگونی انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید قویدل با بیان اینکه ‌اتوبوسی حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرد که بعد از محدوده تله کابین واژگون شد، اظهار داشت: ‌۲۷ نفر تاکنون مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: جان باختن ۳ نفر بر اثر تصادف در محور شاهرود-آزادشهر

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

ساعت ۳:۵۰ صبح امروز طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل و ۷ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

کد خبر: 1227146 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو در بندرعباس
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو بر اثر وزش باد شدید در بندرعباس
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن