Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: اگر گفتگو بر اساس ذلت، از دست دادن حیثیت و میدان دادن به سلطه گران باشد نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت که نمونه آن را در گفتگو‌های برجامی مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: آنان در گفتگوی‌های برجام با اعتماد به وعده دشمن به مردم قول دادند همه تحریم‌ها با هر نوعش یک جا برداشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: حتی این افراد منتقدان را زیر بار انتقاد قرار دادند که آنان مایل هستند که تحریم‌ها ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با طرح این سؤال که آیا اسلام تمایل به گفتگو با دنیا دارد یا خیر؟ افزود: اسلام می‌خواهد با همه گفتگو کند، اما با هر کسی در شأن خودش گفتگو می‌کند.

وی با تبریک ولادت حضرت معصومه (ص) گفت: نمی‌توان با بداخلاقی افراد را به حجاب و عفاف دعوت کرد؛ بلکه باید با دلسوزی و رفتار پدرانه، مادرانه، خواهرانه، برادرانه و عالمانه امر به معروف و نهی از منکر کنیم، یک فرد بدپوشش اگر محبت و دلسوزی ببیند حتما تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آغاز هفته حج افزود: امیدواریم شعار بزرگ «حج» که در خود شعائر بزرگی را به همراه دارد عظمت اسلام را به نمایش بگذارد و وظیفه ما این است با مدیریت متمرکز دینی این تجمع بزرگ اسلامی را هرسال باشکوهتر از گذشته برگزار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و گفت: امام راحل از روی ایمان و اخلاص و در مسیر رضای الهی با تعبیر «جام زهر» قطعنامه را پذیرفتند و پس از آن خدای متعال حیله‌های دشمنان داخلی و خارجی را به شکست کشاند و پس از پذیرش قطعنامه تحولاتی رخ داد که همه عزت و اقتدار و پیروزی برای اسلام بود.

وی با اشاره به مناسبت تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: هر امامزاده باید یک دانشگاه اخلاق و معرفت و انسانیت به حساب آید، برای استفاده از همه برکات امامزادگان و بقاع متبرکه نیازمند برنامه ریزی جدی و کارآمد هستیم.

این خطیب نمازجمعه همچنین به هفته تامین اجتماعی ، بهزیستی و سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه

رسول خادم پیشکسوت کشتی ایران که این روزها در کنار مردم سیب‌زده سیستان و بلوچستان حضور دارد با انتشار تصاویری از یک دختر پابرهنه نوشت:

ازش پرسیدم؛ خواهرته؟!

سرش رو به طرف بالا تکون داد، یعنی نه …!

گفتم؛ اینا وسایلِ خونه شماست؟ رو فرشی و کاسه و … اینایی که روی زمین افتاده رو میگم؟

نگام کرد …!

یه هو دیدم چشاش پُر اشک شد …

به هم ریختم! آخه این چه سوالی بود من کردم!

اشک آرام از گونه اش روان شد …

اصرار من به اینکه درست میشه دختر عزیزم هم، هیچ فایده‌ای نکرد …

پای برهنه …

بچه به بغل …

روی گِل‌ها …

با چشم گریون …

قدم برداشت و رفت …

ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی

سیستان و بلوچستان

روستا‌های اطراف شهرستان کُنارک

 

 

دیگر خبرها

  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها