Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان های استقلال و پرسپولیس کاندیدای بهترین گلر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، توئیتر لیگ قهرمانان آسیا لحظاتی پیش تصویر 4 گلر را منتشر کرد و سوال کرد که کدام دروازه بان بهترین گلر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 است.

سید مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال و علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس جزو 4 کاندیدای کسب عنوان بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقبی که مهدی رحمتی به یحیی گل‌محمدی داد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس متولد ۲۸ اسفند سال ۱۳۴۹ است و امروز (دوشنبه) ۵۳ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد.

مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال که این فصل هدایت نساجی را بر عهده داشت، با انتشار یک استوری تولد گل‌محمدی را تبریک گفت. رحمتی در این استوری به گل‌محمدی لقب آقامعلم را داد و به زمانی اشاره کرد که سرمربی سابق پرسپولیس در مدرسه معلم او بود.

tags # سید مهدی رحمتی ، یحیی گل‌محمدی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند 
  • مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند
  • قهر مهاجمان استقلال و پرسپولیس با دروازه‌ها!
  • لقبی که مهدی رحمتی به یحیی گل‌محمدی داد
  • پسر بازیکن سابق استقلال گزینه جانشینی بیرانوند
  • عیدی به تیم ملی؛ بیرو برگشت!
  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • نسخه بهتر بیرو: نه گل می‌خورد، نه حرف می‌زند
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس موقتا به استقلال رسید
  • ویدیو/ مهار فوق‌العاده بیرانوند که دروازه پرسپولیس را نجات داد