Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته بسکتبال سه نفره بانوان هیات بسکتبال گیلان روز جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسکتبالیست شایسته استان به همراه تیم منتخب گیلان در رقابت های بسکتبال سه نفره کارگران بانوان کشور که در سمنان برگزار شد، حضور و سرانجام به اردوی تیم ملی راه یافت.
شادی عادلی گفت: تیم ملی بسکتبال بانون کارگران کشور خود را برای حضور در رقابت های جهانی 2019 که در کشور اسپانیا برگزار می شود، آماده می کند و امیدواریم که نگار روشن ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش در اردوها، به عضویت تیم ملی درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به رقابت های بسکتبال سه نفره قهرمانی بانوان کارگران کشور اشاره و بیان کرد: در این رقابت ها که به مدت 2 روز در سمنان برگزار شد، تیم گیلان در گروه اول با ترکیب شهلا دباشی ، نگار روشن ، ملینا شفیع زاده و هانیه حمیدی و با هدایت مریم باقری با استان های تهران ، مازندران ، گلستان و فارس هم گروه بود.

** نتایج مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امیدهای استان
به گزارش خبرنگار ایرنا از هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر امیدهای استان، تیم های فوتبال امید سپیدرود رشت و بنادر و دریانوردی انزلی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
در این دیدار، هر دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام هر تیم با به ثمر رساندن یک گل، به نتیجه مساوی رضایت دادند.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها، تیم های فوتبال شهرداری بندرانزلی و شاهد اسالم شفارود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت، تیم شهرداری بندرانزلی با نتیجه سه بر صفر حریفش را مغلوب کرد.
اما در پرگل ترین دیدار هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر امیدهای گیلان، تیم های مهرآوش بندرانزلی و شهرداری چوبر تالش به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر امیدهای استان تیم های سپیدرود رشت، شاهد اسالم شفارود ، بنادر و دریانوردی انزلی، شهرداری بندرانزلی ، شهرداری چوبر تالش و مهرآوش انزلی حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
7285 /2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اردوی تیم ملی بازی بسکتبال شهرداری لیگ برتر فوتبال جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: بازیکنان اردوی تیم ملی برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۷ سال جهان از ۳ تا ۱۰ شهریور راهی بلغارستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی