Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقات با حضور ۵۹ ورزشکار از ۳۷ دانشگاه دولتی و غیردولتی سراسر کشور به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و پس از تیم اردبیل که با ۳۹۷.۶ امتیاز قهرمان این مسابقات شد، تیم های دانشگاه آزاد کرمانشاه با ۳۴۷.۶ امتیاز و دانشگاه آزاد تیران با ۲۰۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ امتیاز به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

نتایج انفرادی این رقابت ها نیز به این ترتیب رقم خورد: در وزن ۵۶ کیلوگرم، سامان کریمی از دانشگاه آزاد قروه، محمد محمدی از دانشگاه آزاد تیران و هادی جانی پور از دانشگاه آزاد سیرجان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم، احد محمدی از دانشگاه آزاد ساری، امیر شجاع فرد از دانشگاه تفرش و حسن بادیه نشین از دانشگاه پیام نور رفسنجان به مقام اول تا سوم رسیدند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم، نیما نعمتی از دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان، مرتضی کریمی از دانشگاه آزاد فریدن و امیر امیری از دانشگاه آزاد تیران مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم رضا قاسمی از موسسه آموزش عالی نجف آباد، محمدهادی پورحسینی از دانشگاه آزاد خرم آباد و علیرضا کاردانیان از دانشگاه فنی سنندج موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز حامد نوری از دانشگاه آزاد کرمانشاه، ابوالفضل خرده بین از دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و مهدی نریمانی از دانشگاه سمای کرج اول تا سوم شدند.

در وزن ۹۴ کیلوگرم، امیر حقوقی از دانشگاه سمای تبریز، ابراهیم غریبی از دانشگاه پیام نور اردبیل و رامین دویرانی از دانشگاه آزاد زنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۰۵کیلوگرم رضا بیرالوند از دانشگاه آزاد بروجرد، اشکان ملاشفیعی از دانشگاه آزاد مرودشت و مهرداد هاشم زاده از دانشگاه آزاد اردبیل مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۰۵+ کیلوگرم هم محسن دادرس از دانشگاه محقق اردبیلی، فردین نادری از دانشگاه آزاد اردبیل و محسن ایمانی از دانشگاه آزاد اسلام شهر عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در این دوره از رقابت ها امیر حقوقی، رضا بیرالوند و محسن دادرس به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شدند.

نفرات برتراین رقابت ها به عضویت تیم ملی دانشجویان کشور درآمده و به مسابقات جهانی وزنه برداری دانشجویان که شهریور امسال در کشور لهستان برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

کد خبر 4345566

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد واحد اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی وزنه برداری بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد خطبه های نماز جمعه آتش سوزی سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی