Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@10:27:41 GMT

وضعیت حجاب در جامعه نیاز به اقدامی جدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۷۴۳۰

وضعیت حجاب در جامعه نیاز به اقدامی جدی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اسدآباد اظهار داشت: طبق تحقیقات محققین بسیاری از بیماری‌های روانی بر اثر مسائل جنسی گریبان بیماران را گرفته است.

وی تصریح کرد: متاسفانه حوزه لباس و پوشاک در کشور ما آنطور که باید رصد نمی‌شود و نتیجه این بی‌توجهی گسترش لباس‌هایی با طرح غربی اسـت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه وضعیت حجاب در جامعه نیاز به اقدامی جدی دارد، عنوان کرد: مسئولین مساله مبارزه با بی‌حجابی را از دستگاه زیر نظر خود شروع کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت حجاب و عفاف در برخی ادارات خوب نیست، افزود: وقتی به برخی مراکز دولتی مراجعه می‌کنیم این امر را از حجاب زنان متصدی امور می‌توان دریافت.

حسینی مجد در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از صداوسیما گفت: چه توجیهی دارد در جشنواره‌های سینما چهره هنرمندان با بی‌حجابی زیاد از تلوزیون پخش شود؟

وی اضافه کرد: اگرمبارزه با بی‌حجابی را از سطح دانشگاه‌ها، مراکز دولتی و رسانه‌ها شروع نکنیم قادر به کنترل آن در سطح خیابان‌ها نخواهیم بود.

امام جمعه اسدآباد ضمن تبریک زاد روز ولادت حضرت معصومه(س) نیز گفت: دختران به عنوان گل‌های زندگی دلبستگی و محبت را برای خانواده‌ها به ارمغان آورده‌اند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم زنان مومن در کنار مردان مومن توصیف شده‌اند که این نکته نشانگر پاک بودن ذاتی این جنس از انسان‌ها است، گفت: تربیت اسلامی بهترین هدیه‌ای است که پدران و مادران می‌توانند به دختران خود دهند.

حسینی‌مجد دررابطه با روز شورای نگهبان و با بیان اینکه اسلامیتِ کشور ما مدیون زحمات این شورا است، خاطرنشان کرد: نظارت بر انتخابات و مصوبات مجلس دو وظیفه مهم این نهاد اسـت که در بسیاری از موارد توانسته است با ایستادگی در مقابل موج‌های مخالف این وظایف را به خوبی انجام دهد.

وی در پایان پایبندی به قانون را وظیفه همه اقشار دانست و گفت: اگر چهره‌های سیاسی در سال 88 به قانون متعهد بودند فتنه بزرگ آن سال به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اسدآباد حسینی مجد حجاب و عفاف مراکز دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با تقدیر از بخش‌های مختلف یاد و خاطره شهدای والامقام استان را گرامی داشت و افزود: مازندران رتبه خوبی را در دفاع از ارزش‌های اسلامی کسب کرده است و در المپیادها و رشته‌های ورزشی جزو استان‌های برتر است.

وی با بیان اینکه وجود نیروی انسانی قوی، علمی و فهمیم عامل و منشأ توسعه در استان به شمار می‌رود، افزود: مبارزه با فساد و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری در کشور نیاز امروز جامعه است و در سنگر جدید نیز در این راه تلاش خواهم کرد.

وی از حمایت‌های مردم مازندران تقدیر کرد و با تبریک به استاندار جدید افزود: با تلاش‌های آقای نوری در دوران وزارت آموزش و پرورش، مازندران به عنوان مرکز و پایلوت آموزشی در کشور انتخاب شد.

حسینی پور، انتخاب یوسف نوری را برای مازندران درست و به جا برشمرد و گفت: همه تشکل‌های سیاسی و اجتماعی باید برای تعالی استان مازندران تلاش کنند.

کد خبر 6086362

دیگر خبرها

  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • آیا به بی‌ حجابی باید پاسخ فرهنگی داد ؟
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • ادعای دبیر ستاد امر به معروف: فیلم‌های درگیری گشت ارشاد مربوط به پارسال است | از روی عناد که بی‌حجابی نمی‌کنند | به دستور رئیسی «طرح نور» اجرا شد
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!