Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری سارق حرفه‌ای ۲۶ ساله در این شهرستان خبر داد.

قدیر مصرخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به ماجرای تیراندازی در ساعت ۳ بامداد، در یکی از مناطق شهری گفت: اکیپ گشت کلانتری 11 طالقانی در حال گشت‌زنی در بلوار مدرس جنوبی فردی را که در حال باز کردن قفل در یک مغازه لوازم یدکی بود مشاهده و اقدام به دستگیری وی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قوچان با بیان اینکه این تیراندازی ساکنان بلوار امام رضا(ع) این شهرستان را نگران کرده بود؛ ادامه داد: فرد سارق هنگام مشاهده مأموران نیروی انتظامی با حمله به وسیله چاقو با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شود.

وی با تأکید بر این مطلب که تیم گشتی کلانتری 11 طالقانی به تعقیب موتورسیکلت پرداخت؛ تأکید کرد: بی‌توجهی به دستور ایست پلیس از سویی و احتمال اینکه این فرد مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشد از سوی دیگر، پلیس را بر آن داشت تا با استفاده از قانون بکارگیری سلاح دست به اسلحه برده و موتورسیکلت را در بلوار امام رضا(ع) متوقف کند. 

مصرخانی تصریح کرد: راکب ۲۶ ساله موتورسیکلت در این تیراندازی از ناحیه کمر مجروح شد که به وسیله عوامل امدادی به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قوچان با بیان این موضوع که پلیس با تمام توان در راستای ایجاد نظم و امنیت جامعه تلاش خواهد کرد؛ یادآور شد: پلیس مقابله با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را جریحه دار کنند در دستور کار قرار داده و برخورد قانونی و قاطعانه‌ای می‌کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری سارق دستگيري سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد

سرهنگ غلامرضا نورا اظهار کرد: افسران پلیس شهرستان زاهدان پس از تلاش و پیگیری های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عناصر و سرشبکه های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.

وی در ادامه افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه ای که به اتهام حمل مواد مخدر از شهرستان خاش و درگیری مسلحانه با تکاوران پلیس متواری شده بود را در حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اقدامی هوشمندانه و ضربتی این قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کردند و پرونده وی به صورت تخصصی در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳