Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را علیه ارزش حجاب تحریک می‌کند گفت: با ایمان و حجاب خود، تا پای جان از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حریم ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم: مینا علی نژاد قمی خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را بر علیه ارزش حجاب تحریک می‌کندضمن اظهار برائت از عملکرد ضد انقلابی و غیر اسلامی خواهرش گفت: در شهر بابل زنان و مردان باایمان و باحیایی زندگی می‌کنند که خانواده ما هم از این قاعده مستثنا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که خانواده علی نژاد در طول سال‌های چند تحمیلی همراه با مردم ایران اسلامی مقاومت کردند و سختی‌های جنگ تحمیلی را به جان خریدند تا عزت و شرف این سرزمین محفوظ بماند.

وی با تأکید بر اینکه پدر و مادر و تمام اعضای خانواده علی نژاد در مسیر اعتقادات اسلامی مستحکم و پابرجا هستند، گفت: ما در محضر رهبر معظم انقلاب اظهار شرمندگی می‌کنیم که یکی از اعضای خانواده‌مان این‌گونه ندانسته با ارزش‌های اسلامی مقابله می‌کند. اما ما در مقابل او و هر کسی که قصد صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشد، می‌ایستیم و از ولایت فقیه دفاع می‌کنیم.

مینا علی نژاد با بیان اینکه ما همچنان در مسیر انقلاب اسلامی استوار هستیم، اظهار داشت: هنوز هم با گذشت حدود چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خانواده کوچک ما با آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه است و حتی یک قدم از ارزش‌های اسلامی کناره‌گیری نمی‌کنیم.

خواهر خبرنگار ضد انقلابی که در رسانه‌های معاند فعال است، با اشاره به فعالیت مسیح علی نژاد در آن رسانه‌ها گفت: هرقدر که خواهرم برای ما عزیز باشد، وقتی از ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و انقلابی کناره‌گیری کند و قصد مبارزه با ارزش‌های اسلام را داشته باشد با او مقابله می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بدانند همان طور که آن‌ها از حجاب و حیای اسلامی دفاع می‌کنند، خانواده علی نژاد هم همراه و در کنار آن‌ها هستند و به دلیل اینکه یکی از اعضای خانواده‌شان خطوط قرمز را زیر پا گذاشته، نه‌تن‌ها از او حمایت نمی‌کنند بلکه با او مقابله کرده و در جهت ارزش‌های اسلامی فعالیت می‌کنند.

او به حضور مردم شهر بابل در جبهه‌های جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: چنانکه مردم شهر بابل بیشتر از هزار و ۷۰۰ شهید در راه اسلام داده و ما از خون ریخته شده شهدایمان تا پای جان دفاع می‌کنیم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XOk

منبع: فردا

کلیدواژه: خواهر مسیح علی نژاد حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم

توضیحات تاریخی جواد خیابانی در مورد چگونگی پیدایش مسابقات المپیک.

دانلود (10.5MB)

دیگر خبرها

  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر