Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه رانندگی یک مرد و شش زن مجروح شدند.
دکتر غفور راستین افزود: سه نفر از مصدومان به بیمارستان الزهرا (س) و چهار مصدوم دیگر نیز به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.
بزرگراه شهید اقارب پرست در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حلقه سوم ترافیکی اصفهان به عنوان بیرونی ترین مسیر حرکت وسایل نقلیه نسبت به مرکز شهر در شمال، شرق و غرب شهر اصفهان به طول نزدیک به 40 کیلومتر به صورت حلقه ای احداث شده و در طول مسیر آن 13 بزرگراه درون شهری و20 تقاطع غیر همسطح احداث شده است.
بزرگراه های شهید اقارب پرست، شهید ردانی پور، شهید کشوری، شهید خرازی، شهید صیاد شیرازی، شهید آقابابایی، شهید میثمی، شهدای صفه، شهید حبیب الهی، میرزا کوچک خان جنگلی، شهید همت، شهید چمران و شهید اردستانی در این حلقه قرار گرفته است.
فوریت ‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 48 پایگاه شامل 36 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

*** دو تصادف در فلاورجان 13 نفر را راهی بیمارستان کرد
همچنین در دو سانحه دیگر رانندگی که در فلاورجان اتفاق افتاد 13 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه پژو 405 با کامیون که ظهر امروز در روستای لارگان اتفاق افتاد 6 نفر شامل دو زن، دو مرد و دو پسر 5 و 12 ساله زخمی شدند.
عباس عابدی افزود: دو واحد امدادی از اورژانس 115 و هلال احمر این مصدومان را به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل کردند.
وی همچنین اظهار کرد: در حادثه دیگری که در شهر ابریشم کنار اردوگاه شهید بهشتی اتفاق افتاد برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو با گاردریل موجب مصدومیت سه زن، دو مرد و دو کودک شد.
مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه بوسیله یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل شدند.
اورژانس پیش ‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان با برخوداری از یک اتاق فرمان، 31 نفر پرسنل، 3 آمبولانس فعال و یک رزرو به صورت شبانه‌ روزی در حال ارائه خدمات رایگان به بیماران و مصدومان اورژانسی است.
شهرستان فلاورجان در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7135/ 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان امام خمینی بزرگراه بیمارستان فوریت های پزشکی استان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: حال عمومی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان که به تبریز منتقل شده‌اند، مساعد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، اصغر جعفری روحی صبح امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران تعداد مصدومان این حادثه را ۱۴ نفر اعلام و اظهار کرد: تمام این افراد بامداد امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ از طریق مرز نوردوز میان ایران و ارمنستان و از طریق چندین دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس وارد آذربایجان شرقی شدند و بلافاصله به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال پیدا کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومان این حادثه رانندگی از بیمارستان مرخص شده است، افزود: ۱۳ نفر در بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) مراحل درمانی خود را سپری می‌کنند که بیشتر آن‌ها دچار ضرب‌دیدگی و مصدومیت از ناحیه سر، پا و دست هستند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: چهار نفر از مصدومان را زنان و سایرین را مردان در سنین مختلف تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایمنا، اتوبوس ایرانی شامگاه _شنبه نهم اردیبهشت_ در نزدیکی روستای خوتانان در استان سیونیک ارمنستان از جاده خارج و واژگون شد. بر اثر این حادثه پنج نفر جان باختند.

کد خبر 749029

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان