Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- مردم استان صعده در شمال یمن امروز (جمعه) در اعتراض به جنایت های مستکبران در کشورشان، تظاهرات گسترده ای برگزار کردند و آمریکا و رژیم صهیونیستی را بزرگ ترین جنایتکاران جهان دانستند.

به گزارش روز جمعه شبکه خبری 'المسیره'، مردم استان صعده صبح روز جمعه به مناسبت احیای سالروز (فریاد بر سر مستکبران و خیزش در برابر آنها) در استان صعده تظاهرات گسترده برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راهپیمایان پلاکاردها و تصاویری از شهید 'حسین بن بدر الدین الحوثی' و 'عبدالملک بن بدر الدین الحوثی' رهبر جنبش انصار الله را در دست داشتند.
آنها همچنین با سر دادن شعارها و نیز حمل پلاکاردهایی، خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی شدند.
تظاهرات معروف به (فریاد بر سر مستکبران و خیزش در برابر آنها) چندین سال است که در محکومیت اقدامات مستکبران جهان در یمن برگزار می‌ شود.
یمنی های معترض در راهپیمایی، شعارهای 'الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، پیروزی از آن اسلام است، آمریکا شیطان بزرگ، آمریکا و اسرائیل بزرگترین جنایتکاران جهان هستند، شعارها و فریادهای ما پرده از پوچی تهدیدات دشمن برداشت'، سر دادند.
در جریان راهپیمایی قصاید شعری درباره تمجید از جانفشانی شهدا خوانده و تاکید شد که ثمره جانفشانی ملت یمن، پیروزی است.
مردم یمن همچنین از مواضع سید 'حسن نصرالله 'دبیرکل حزب الله لبنان در قبال ملت یمن تشکر کردند.
'ماجد المطری' یکی از سخنرانان در این راهپیمایی گفت: این مراسم تاثیری بزرگی در یاوری این نکته به ملت اسلامی دارد که آنها امت قرآن کریم هستند و باید نقش واقعی خود را بازیابند.
وی افزود: برگزاری چنین مراسمی باعث شکست روانی دشمن می شود و خیزش و خروش اهالی صعده بینی مستکبران را به خاک مالیده و راه آزادی را برای مستضعفان روشن می کند.
شهروندان یمنی در استان های صنعا و الحدیده نیز عصر امروز جمعه قرار است تظاهراتی مشابه برگزار ‌کنند.
این تظاهرات در حالی برگزار می شود که جنگنده های ائتلاف عربی تحت فرمان عربستان با همدستی غرب به ویژه آمریکا و انگلیس روزانه مناطق مختلف یمن را بمباران می کنند.
عربستان و امارات که به طمع تقسیم یمن همچنان حملات خود را به مناطق مختلف این کشور ادامه می دهند، تاکنون نتیجه ای جز ویرانی زیرساخت های یمن و کشته و زخمی کردن هزاران یمنی به دست نیاورده اند.
این جنگ تمام عیار از فروردین ماه 94 در قالب ائتلاب عربی تحت فرمان عربستان آغاز شد و در سایه سکوت محافل بین المللی همچنان ادامه دارد.
خاورم**9329**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن صعده تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا