Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین : شایعات فراوانی پیرامون انتصاب یا عدم انتصاب محمدجواد استادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

 از شامگاه گذشته خبر انتصاب محمدجواد استادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در فضای مجازی منتشر شده و بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های فراوانی را با خود به همراه آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این خبر از سوی منابع معتبر تایید نشده است و شخص محمد جواد استادی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، انتشار این خبر در فضای مجازی را شایعه دانست و گفت: بنده مشاور راهبردی و برنامه ریزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هستم و سمت دیگری ندارم. با این وجود برخی اخبار غیر رسمی حکایت از انتصاب قریب‌الوقوع وی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد دارد که صحت و سقم این اخبار در روزها یا ساعات آتی مشخص خواهد شد. محمدجواد استادی از فعالان فرهنگی با سابقه شهر مشهد به شمار می‌رود که در سوابق فعالیتی خود همکاری با تشکل‌های فرهنگی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را به ثبت رسانده است؛ مساله‌ای که از وی چهره‌ای معتدل به نمایش می‌گذارد و او را تبدیل به گزینه مناسبی برای ریاست این مجموعه پرتنش در شهر مشهد می‌کند. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اداره ارشاد مشهد ارشاد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»

فرشاد کشاورزیان گفت: این جشنواره برای نخستین بار به مدت یک هفته از ششم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهر برگزار خواهد شد.

او با قدردانی از حمایت‌های فرماندار ویژه ملایر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و پیگیری سایر مسوولان برای اجرای این جشنواره گفت: این جشنواره موجب شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزاری جشنواره موسیقی «شب‌های تاک» را در راستای شعار دولت سیزدهم مبنی بر عدالت‌محوری دانست و گفت: تمرکززدایی یکی از شاخصه‌های عدالت‌محوری است که بر این اساس برنامه‌ها و رویداد‌های ملی و استانی در شهرستان‌ها نیز برگزار شود.

کشاورزیان گفت: این جشنواره شامل پنج بخش اجرا‌های صحنه‌ای موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و متنوع با موضوعات مختلف شعر، موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گشت شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر در راستای استفاده از ظرفیت بزرگ گردشگری و هنری ملایر و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ملایر است.

او با بیان اینکه دومین دوره نمایشگاه ساز با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان برپا خواهد شد، گفت: در حال حاضر ۲۵۰ گارگاه سازگری در این شهرستان فعال است که برای بیمه تعداد زیادی از این هنرمندان اقدام کردیم و افرادی که مجوز کارگاه، نمونه آثار و مهر داشته باشند، می‌توانند با عضویت در صندوق اعتباری هنر، از خدمات و حمایت‌های آن برخوردار شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: جشنواره موسیقی «شب‌های تاک» با حضور چهار استان همدان، لرستان، مرکزی و کرمانشاه برگزار می‌شود که یک جشنواره در سطح منطقه‌ای است و اساتید مطرح کشوری و هنرمندانی از تهران در این جشنواره حضور دارند.

کشاورزیان همچنین به جدول زمان‌بندی جشنوراه اشاره و گفت: ۶ اردیبهشت آئین افتتاحیه با اجرای گروه موسیقی کودک برگزار و در روز‌های بعد از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱ تا ۱۲:۳۰ کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود که در مجموع ۱۲ کارگاه آموزشی برای شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

او گفت: این کارگاه‌ها با موضوعات پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و وگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه نوازی، ریتم شناسی و وزن خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب خوانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: اجرا‌های صحنه‌ای نیز هر شب در دو سانس از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰ تا ۲۱:۳۰ شب اجرا و به مدت هفت شب ۱۴ اجرای صحنه‌ای خواهیم داشت.

کشاورزیان با بیان اینکه در ایام برگزاری جشنواره از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر هر روز تور گشت شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره با کیفیت و نظم و انضباط خوب، کمیته پنجگانه تشکیل دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال