Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه المسیره، عبدالملک الحوثی در ابتدا با گرامیداشت سالروز خیزش و خروش مردمی علیه مستکبران خاطر نشان کرد تحرکات آمریکا و اسرائیل برای سیطره بر امت اسلام، هجمه فراگیر است و فقط نظامی نیست.

الحوثی با تاکید بر ضرورت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از طریق هوشیاری و وحدت امت و عمل به مسئولیت گفت دشمن همواره برای سیطره نظامی بر ما تلاش می‌کند، چرا که ما در یک منطقه استراتژیک قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود دشمنان ما تفرقه‌‌افکنی و ایجاد درگیری در میان امت اسلام را با هدف متلاشی کردن آنها و سیطر بر ما دنبال می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد دشمن تمایل دارد ما را به بازار و امت مصرف‌گرا تبدیل کند.

وی خاطر نشان کرد متجاوزان سعودی به دنبال سیطره بر یمن و تقدیم ثروت‌هایش به آمریکا هستند.

الحوثی در ادامه گفت آمریکا و اسرائیل می‌خواهند جامعه ما به جامعه‌ای که فساد در همه چیز بر آن حاکم باشد، تبدیل شود.

رهبر انصارالله تاکید کرد اسلام سعودی و اماراتی نمونه‌ای از نفاق با هدف خدمت به آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود دوستی و سرسپردگی در مقابل آمریکایی‌ها از سوی کشوری چون عربستان سعودی حتی اگر ادعا کند که حامل پرچم اسلام است،خروج از اصول اسلام و از اسلام عظیم دور است.

الحوثی گفت بازگشت به قرآن کریم به عنوان یک نگرش و دیدگاه عملی ما را از گمراهی نجات می‌دهد و امت اسلام به این مسئله برای مقابله با هجمه فراگیر آمریکا نیاز دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما در حال جهاد با دشمنانی هستیم که برای سلب آزادی ما تلاش می‌کنند.

رهبر انصارالله اظهار داشت : خداوند سبحانه و تعالی به ما فرمان داده تا جهاد کنیم و با کسانی که علیه ما توطئه می‌کنند، مقابله کنیم.

وی بار دیگر تصریح کرد هدف متجاوزان آمریکایی و سعودی، سیطره بر یمن است.

الحوثی درباره تجاوز سعودی آمریکایی اماراتی و مزدورانشان به الحدیده گفت دشمن می‌خواست جنگ سریعی در الحدیده داشته باشد،‌اما با قدرت ما غافلگیر شد.

وی افزود دشمن اماراتی، سعودی و آمریکایی به خوبی این نکته را درک می کنند که هیچ موشکی از طریق بندر الحدیده به ما نمی‌رسد.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد ما ابتکار فرستاده سازمان ملل را قبول کردیم، ولی متجاوزان سعودی اماراتی از همکاری طفره می‌روند.

وی تاکید کرد ما باید با کسانی که می‌خواهند بر ما سلطه پیدا کنند و به بردگی بکشانند و تصمیم‌گیری و آزادی ما را سلب کنند، مقابله کنیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است

یک عضو ارشد حزب «تحریک انصاف» پاکستان مدعی شد دولت اسلام‌آباد در ایالت بلوچستان دو پایگاه نظامی در اختیار آمریکا گذاشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «شیر افضل مروت» عضو ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان در گفتگو با «داون نیوز» اظهار داشت: بر اساس اطلاعات ما، پاکستان دو پایگاه نظامی در ‎بلوچستان نزدیک مرزهای ‎ایران و ‎افغانستان به ‎آمریکا داده است.

اردیبهشت سال 1401 نیز «عمران خان» رئیس حزب تحریک انصاف با انتشار پادکستی گفته بود، پس از خروج از افغانستان، واشنگتن می‌خواهد از پایگاه‌های هوایی پاکستان برای نظارت بر افغانستان استفاده کند.

داون نیوز نیز ماه می سال گذشته گزارش داده بود «دیوید هلوی» معاون وزیر دفاع آمریکا، به کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا گفته بود پاکستان به آمریکا اجازه داده که از طریق حریم هوایی این کشور دسترسی نظامی به افغانستان داشته باشد.

پیشتر نیز نیویورک تایمز در ژوئن 2021 در مورد تلاش‌های سازمان سیا برای در اختیار گرفتن پایگاه شمسی پاکستان گزارش داده بود.

اظهارنظر عمران درباره پایگاه‌های نظامی آمریکا در پاکستان«چوهدری»: خبر ایجاد پایگاه آمریکا در پاکستان بی‌اساس است

از سوی دیگر، «رحمت‌الله نبیل» مشاور امنیت ملی سابق افغانستان نیز اخیرا گفته بود آمریکا با نفوذ خود بر نهادهای مالی بین‌المللی، از جمله بانک جهانى و صندوق بین‌المللی پول، مواضع خود را برای تضمین وام برای پاکستان تعدیل کرده و در مقابل نیز پاکستان با واگذاری پایگاه نظامی «شمسى» در بلوچستان به آمریکا موافقت کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد