Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین درباره ممنوعیت ارائه قلیان گفت: اعتقاد داریم که عرضه قلیان و مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوعیت قانونی دارد که در همین زمینه هر هفته دو تا سه مواد تشکیل پرونده داریم.


وی افزود: در برهه‌ای از زمان برخورد با ارائه‌کنندگان قلیان و اجرای قانون منع ارائه آن با جدیت آغاز شد، ولی متأسفانه همه استان‌ها کار را با جدیت دنبال نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی استان گفت: باید فضای عمومی جامعه به سمتی پیش برود که رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها به این ابزار روی نیاورند و این نیازمند فرهنگ سازی نهاد‌های فرهنگی از جمله صدا و سیما در جامعه است.


دادستان قزوین در پایان تأکید کرد: نحوه برخورد با ارائه قلیان کماکان به همان روند قبل باقی است و اگر کسی در اماکن عمومی قلیان ارائه کند، ضمن پلمب مکان، ارائه دهنده نیز بازداشت می‌شود.

700

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی قلیان ممنوعیت ارائه قلیان دادستان عمومی و انقلاب قزوین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قلیان دادستان عمومی و انقلاب قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به توصیه و هشدارهای پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا و بازرسان اتاق اصناف؛ از آغاز ماه مبارک رمضان تعدادی از واحدهای صنفی در استان به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و آئین نامه اماکن عمومی پلمب شدند.

مجدداً تاکید می‌گردد هرگونه حرمت شکنی توسط متصدیان واحدهای صنفی در این ماه عزیز قابل اغماض نبوده، و در صورت تخطی از ضوابط ابلاغی برابر مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

لذا ضمن تشکر از کلیه متصدیان عزیز واحدهای صنفی که در این ماه مبارک زحمت ارائه خدمات به مردم روزه دار را عهده دار هستند، انتظار می‌رود رعایت ضوابط ابلاغی و شرعی را مورد نظر قرار دهند، بدون شک پلیس بر اساس وظایف ذاتی خود و مطالبه به حق مردمی با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

کد خبر 6062289

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین
  • پلمب ۳۰ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در زنجان
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان