Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@22:52:33 GMT

آخرین جزئیات از آتش سوزی در مسجد جامع ساری

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۹۲۹۶

آخرین جزئیات از آتش سوزی در مسجد جامع ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، عصر دیروز مسجد جامع ساری طبق اعلان آتش نشانی، به خاطر اتصالی سیم برق دچار حریق وسیعی شد. شدت آتش سوزی به حدی بود که حریق علاوه بر صحن و حجره های مسجد، به مغازه ها و بازار مجاور مسجد نیز سرایت کرد.


علی رغم گسترده بودن سطح آتش، ساعاتی بعد از حریق عملیات اطفاء حریق انجام و کار آواربرداری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق آخرین آمار، تاکنون 19 نفر در این حادثه آسیب دیدند. مسئولان همچنین قول بازسازی کامل مسجد جامع ساری را پس طی مراحل کامل آواربرداری دادند.


یادآور می شود که مسجد جامع ساری از مساجد تاریخی ایران بود که قدمت آن به دوره قاجار بر می گردد و در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا مازندارن ساری مسجد جامع ساری آتش سوزی مسجد ساری ایکنا اجتماعی آخرین جزئیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمحمد موسوی با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت تا جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه در شوش اظهار کرد: تا ساعت ۲۳ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، آتش‌نشانان شوش ۵۶ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی افزود: بیشترین حوادثی که رخ داده بود، اعم از تخلیه ی آبگرفتگی منازل مسکونی، حریق منزل مسکونی، سقوط اشیاء، حریق مغازه تجاری، امدادرسانی و خروج خودروها براثر سیلاب و جمع آوری درختان شکسته، بوده است.

موسوی در پایان گفت؛ تاکید می شود که در هنگام بارندگی از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها، کانالهایی که با فشار زیاد جریان آب و مناطقی که سطح بالای آب دارند،جدا خودداری شود

و در هنگام عبور از عرض خیابان و یا پیاده روها از مکان‌هایی تردد شود که از خطر سقوط به درون کانال‌ها و جوی آبها مطمئن باشید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903451

دیگر خبرها

  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • مسجد یوردشاهی ارومیه مرمت و ساماندهی می شود
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت