Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@06:23:43 GMT

بازیگر فیلم‌های مستهجن دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۹۳۰۹

بازیگر فیلم‌های مستهجن دستگیر شد

خرداد:رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که پلیس این کشور بازیگر فیلم‌های پورن که دست به افشاگری درباره ارتباط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وی و همین طور تلاش‌های ترامپ و وکیلش برای عدم افشای این ارتباط زده بود را دستگیر کرده است.


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، استورمی دنیلز یک بازیگر فیلم‌های مستهجن است که چندی پیش وکیلش از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آن دنیلز در اظهاراتی جنجالی فاش کرده بود که سال‌ها قبل با ترامپ با وجود متاهل بودن ارتباط جنسی داشته و اینکه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از وکیل ترامپ 130 هزار دلار به عنوان حق سکوت و عدم افشای این رابطه پول دریافت کرده است.
رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که استورمی دنیلز روز پنجشنبه توسط پلیس در یک باشگاه شبانه دستگیر شده است و این دستگیری توسط یک سری ماموران مخفی که به عنوان مشتری به این باشگاه شبانه رفته بودند صورت گرفته بوده است. مایکل آوناتی وکیل دنیلز پلیس را متهم کرد که یک عملیات فریب برای دستگیری او صورت داده است.
پلیس ابتدا اعلام کرد که دنیلز متهم به سه فقره جرم شده که هر یک تا شش ماه مجازات حبس را می‌تواند برای او در پی داشته باشند اما مقام‌های قضایی اعلام کردند که پرونده علیه وی را به دلیل وارد نبودن موارد جرایم اعلامی از سوی پلیس کنار گذاشتند و وی آزاد شده است.
با این حال وکیل وی خواهان تحقیقات درباره این دستگیری شده و فاش کرده ماموران پلیس مخفی که در باشگاه شبانه به عنوان مشتری وارد شده و او را دستگیر کرده‌اند از حامیان سرسخت دونالد ترامپ هستند و مطالب آنها در شبکه‌های اجتماعی کاملا گواه این مسئله است. برچسب ها: رسانه‌های آمریکا ، بازیگر فیلم‌های پورن ، استورمی دنیلز ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: رسانه های آمریکا بازیگر فیلم های پورن استورمی دنیلز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است. رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند. وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • طرح پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری