Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - امکان بازگشت خامس به رئال مادرید در این تابستان فراهم نیست.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه در روزهای اخیر بحث بازگشت خامس رودریگز به رئال مادرید مطرح شده ولی این بحث شدنی نیست. آ اس کلمبیا مدعی شده است خامس رودریگز در برنامه های کواچ برای فصل بعد جای دارد و هیچ راهی نیست که در این تابستان او به رئال مادرید بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم هم وابسته به نظر رئال مادرید یا خود خامس نیست.

خامس با قرارداد قرضی دو ساله ای به ارزش 13 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست و بعد از فصل خوبی که با پیراهن بایرن مونیخ سپری کرد، اکنون نه تنها محبوب هواداران شده بلکه سران بایرن مونیخ نیز نمی خواهند این ستاره کلمبیایی را از دست بدهند. بایرن مونیخ می تواند فصل آینده بعد از اتمام قرارداد قرضی خامس، با پرداخت 42 میلیون یورو، انتقال وی را قطعی کند و به این ترتیب این تیم آلمانی است که اکنون می تواند در آینده خامس صاحب نظر باشد.

اما آن چه فعلاً قطعی به نظر می رسد این است که بایرن مونیخ قصدی ندارد در این تابستان بگذارد خامس به برنابئو بازگردد و این ستاره فصل بعد هم در آلیانز آره نا بازی خواهد کرد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید بایرن مونیخ اختصاصی نقل و انتقالات خارجی خامس رودریگز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد

فولبک پرتغالی جدال سرنوشت‌ساز در سانتیاگو برنابئو را از دست داد.

طرفداری | رافائل گریرو در جدال حساس رئال مادرید - بایرن مونخ غایب خواهد بود.

با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ، رافائل گریرو به دلیل مصدومیت در دیدار روز گذشته با اشتوتگارت، بازی حساس و سرنوشت‌ساز روز چهارشنبه با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. در بیانیه بایرن آمده که این هافبک - مدافع پرتغالی به دلیل آسیب‌دیدگی در ناحیه مچ پا، نمی‌تواند تیم توماس توخل را در مسابقات آینده همراهی کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید