Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@12:55:50 GMT

خوش شانس ترین عکاس جام جهانی !+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۹۷۳۹

خوش شانس ترین عکاس جام جهانی !+عکس

به گزارش وانانیوز، 

بعد از گل ماریو مانژوکیچ به انگلیس هنگامیکه بازیکنان کرواسی برای شادی به سمت هواداران خود در گوشه استادیوم رفتند، ازدحام بیش از حد باعث شد آنها باعث زمین خوردن یکی از عکاسان کنار زمین بشوند. اما این عکاس حتی بعد از زمین خوردن هم به کار خود ادامه داده و از زاویه ای منحصر به فرد تصاویر شادی و فریادهای بازیکنان تیم ملی کرواسی را به ثبت رساند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایقی که به نظر می رسید سومین دیدار متوالی تیم ملی کواسی نیز در جام جهانی در حال رسیدن به ضربات پنالتی است، ماریو مانژوکیچ با تیزهوشی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا آنها با شکست انگلیس راهی فینال شوند.
اما بعد از گل و هنگامیکه بازیکنان کرواسی برای شادی به سمت هواداران خود در گوشه استادیوم رفتند، ازدحام بیش از حد باعث شد آنها باعث زمین خوردن یکی از عکاسان کنار زمین بشوند..

اما جالب اینجا بود که این عکاس حتی بعد از زمین خوردن هم به کار خود ادامه داده و از زاویه ای منحصر به فرد تصاویر شادی و فریادهای بازیکنان تیم ملی کرواسی را به ثبت رساند تا شاید یکی از دیدنی ترین تصاویر جام های جهانی از منظر یک عکاس زمین خورده ثبت بشود.

البته بعد از لحظاتی مانژوکیچ به این عکاس کمک کرد از زمین بلند شده و در جایگاه خود کنار خط مستقر شود.

 

یوری کورتز، عکاس ال سالوادوری آژانس AFP در گفت و گو با اسکای درخصوص اتفاق جالب شب گذشته می‌گوید:« زمانی که آنها به سمت من حرکت می‌کردند من تنها لنز روی دوربین را تغییر دادم. آنها روی من افتادند، صحنه دیوانه کننده‌ای بود، آنها بسیار خوشحال بودند و پس از چند ثانیه متوجه شدم زیر آنها گیر افتاده‌ام. آنها از من پرسیدند که خوب هستم یا نه، یکی از بازیکنان دوربین من را برداشت و ویدا هم مرا بوسید.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)

درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • احمدرضا مداح عکاس ایثارگر شیرازی چهره شاخص هنر انقلاب در ۱۴۰۲ شد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست