Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان بر حضور پرقدرت تیم های استقلال و پرسپولیس تهران در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر که در جریان دیدار رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با وی سخن می گفت، اظهار داشت: برای اولین بار در طول تاریخ، این تیم های استقلال و پرسپولیس به طور همزمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده اند و باید مراحل آماده سازی آنان به گونه ای باشد که با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بازی های درخور تحسین تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی یادآور شد: حالا نوبت استقلال و پرسپولیس است که در آسیا نه تنها از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کنند بلکه امید و نشاط را به جامعه بیاورند و در این راه وزارت ورزش و جوانان همچنان که به تیم ملی کمک کرد به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز کمک می کند.
وی همچنین به برخی نگرانی های هواداران استقلال اشاره و تاکید کرد: مراحل جذب بازیکن و آماده سازی باید به گونه ای باشد که هواداران به حضور پر قدرت تیمشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند و لازم است در این زمینه مسائل شفاف به اطلاع هواداران برسد.
بر اساس گزارش روز جمعه سایت وزارت ورزش و جوانان، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در فصل نقل و انتقالات، اردوی آماده سازی در ترکیه و مراحل آماده سازی استقلال به وزیر ورزش ارائه داد.
ورزشی**9029**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سلطاني فر وزير ورزش استقلال و پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!