Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نراتزوری ها در اولین کنفرانس مطبوعاتی این فصلش، توضیحات کاملی در مورد آخرین تحولات تیمش و سری آ ارائه داد.

طرفداری- لوچانو اسپالتی امروز عصر پس از تمرینات اینتر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. او معتقد است انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس به نفع سری آ است اما تاکید کرد تا زمانیکه اینتر خودش به بقیه اجازه ندهد، هیچ تیمی نمی تواند آنها را تحت فشار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Football-Italia، اسپالتی گفت:

آمدن او به لیگ ما قدرت می دهد و باعث می شود بیشتر دیده شود. زمانی لیگ ما در جهان بهترین بود و اگر دوباره این را می خواهیم، نمی توانیم آرزوی ضعیف شدن رقبا را داشته باشیم. می خواهیم دوباره بهترین باشیم. ورود رونالدو یکی از آن انگیزه هایی است که می تواند لیگ ما را به زندگی جدید با همان مکانیزم سابق برساند. این یک چالش بزرگ برای همه تیم هاست و البته برای فوتبال فوق العاده خواهد بود. با این حال بدون خواست و اجازه ما، هیچ تیمی نمی تواند اینتر را تحت تاثیر قرار بدهد.

وضعیت تمدید قرارداد؟ مشکلی نیست؛ مربیانی هستند که می دانند ممکن است قراردادشان در عرض 5 دقیقه حتی بعد از تمرین تمدید شود. مثل همیشه احساس خوبی دارم و رابطه ام با باشگاه مناسب است. همه ما افرادی جدی و حرفه ای هستیم که می خواهم به طور مناسب کار کنیم.

نقل و انتقالات؟ باشگاه تاکنون بسیار خوب ظاهر شده است؛ ترکیب بهتری نسبت به سال قبل داریم؛ 20 بازیکن خوب در ترکیب خواهیم داشت که اجازه می دهند برنده از زمین خارج شویم. چهره های جدید به خوبی مفهوم تعلق به باشگاه را درک کرده اند.

لائوتارو مارتینز؟ او با توجه به سنش، بازیکن بسیار بالغی است. او در بردن توپ به سمت دروازه عالی است و شخصیت مناسبی هم دارد. لائوتارو و ایکاردی می توانند در کنار هم به میدان بروند.

ناینگولان؟ جدی می گویید؟ ما او را هم خریده ایم؟! وی بازیکن کاملا رو راستی است؛ وقتی به چهره اش نگاه می کنید شما را فریب نمی دهد. از آن افرادی است که برای خودش بودن، بهای سنگینی پرداخته است. شاید برخی او را دوست نداشته باشند اما ما قطعا او را دوست داریم. غیرممکن است که وی را بتوانید کنترل کنید اما قلب مهربانی دارد. می خواهد دوباره ارزش هایش را در اینتر نشان بدهد. نینجا در هر تیمی بوده بهترین عملکرد ممکن را داشته است.

آساموا؟ بازیکن کاملی است و باعث می شود اینتر قدم بعدی را در مسیر پیشرفت بردارد. می تواند در چند پست بازی کند؛ آدم بالغی است و از نظر تکنیکی و فیزیکی در سطح ایده آلی کار می کند.

پولیتانو؟ قدرت دریبلینگ خوبی دارد و با توپ خیلی سریع کار می کند. دی فرای هم تجارب بین المللی زیادی دارد و پس از گرفتن توپ به خوبی می داند باید چطور بازی را به جریان بیندازد.

متاسفانه فقط 21 بازیکن می توانیم در لیست لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم اما کافی است؛ فقط باید انتخاب های صحیحی داشته باشیم. دور نگه داشتن برخی بازیکنان از لیست اروپا دشوار اما اجتناب ناپذیر است. خود را برای عواقب آن آماده می کنیم. می دانیم که هستیم و از توانایی های خود آگاه هستیم. به همین شکل برای رویارویی با بهترین باشگاه های اروپا آماده خواهیم شد.

فصل آینده؟ پیشرفت کرده ایم اما سایر تیم ها نیز درحال پیشرفت هستند. فقط کافی است آن مقاطعی که شش یا هفت هفته پیاپی به مشکل می خوریم، تکرار نشوند. همچنان با چهار مدافع کار خواهیم کرد اما بازی با سه و پنج مدافع را هم تمرین می کنیم. انتظار دارم وسینو بهتر از فصل پیش ظاهر شود؛ ایکاردی هنوز می تواند پیشرفت کند و کاندروا فقط گلزنی را کم دارد. پریشیچ مهره ای کلیدی برای ماست. در پایان باید بگویم روز یکشنبه در فینال جام جهانی، پریشیچ و بروزوویچ را تشویق خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی

کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش مهمان اسلوونی هستند.

طرفداری | در مسابقه‌ای دوستانه، دو تیم اسلوونی و پرتغال، مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

اطلاعات بازی اسلوونی و پرتغال بستر مسابقه: دوستانه تاریخ: سه‌شنبه، 7 فروردین 1403 (26 مارس 2024) ساعت: 23:15 به وقت تهران مکان: استادیوم استوژیتس آرنا ترکیب ابتدایی اسلوونی و پرتغال اسلوونی اعلام می شود... پرتغال (2-3-1-4): کوستا | دالوت، په په، ایناسیو، کانسلو | پریرا | اوتاریو، نوس، ویتینیا | فلیکس و رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد
  • رونالدو در اسلوونی: شماره 7 دوباره به‌تن کریستیانو