Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدیدترین خبر‌ها از جنوب سوریه حاکیست، نیرو‌های ارتش سوریه فشار را بر گروه‌های تروریستی در استان درعا برای رسیدن به مصالحه و ترک مناطق اشغالی افزایش داده اند.

به گزارش میزان، جدیدترین خبر‌ها از جنوب سوریه حاکیست، نیرو‌های ارتش سوریه فشار را بر گروه‌های تروریستی در استان درعا برای رسیدن به مصالحه و ترک مناطق اشغالی افزایش داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده در جریان مذاکرات ۲۴ ساعت گذشته، عناصر تروریستی در شهرک «انخل» در شمال غرب استان درعا با نیرو‌های سوری برای تحویل سلاح‌های سنگین، نیمه سنگین و تخلیه مناطق اشغالی به توافق رسیدند.

از حومه غربی شهر درعا خبر می‌رسد، گروه‌های تروریستی در شهرک «المزیریب» به مصالحه با دولت سوریه رضایت دادند و در حال تحویل سلاح‌های سنگین خود هستند تا مقدمات برای خروج از شهرک فراهم شود.

خبر‌ها از شهرک «طفس» در حومه غربی شهر درعا حاکیست، عناصر تروریستی با تحویل سلاح‌های خود در نهایت تسلیم شدند؛ پس از خروج تروریست‌ها از شهرک «طفس»، نیرو‌های ارتش سوریه با استقبال مردم وارد این شهرک شدند.

همزمان صد‌ها تن از شهروندان آواره سوری پس از تامین امنیت مناطق توسط نیرو‌های ارتش به شهرک‌های «داعل و ابطع» بازگشتند؛ به گزارش میزان، مذاکرات نمایندگان دولت سوریه و روسیه با گروه‌های تروریستی برای رسیدن به توافق همچنان در جریان است.

از شهر درعا خبر می‌رسد، گروه‌های تروریستی در محله‌های مرکزی، جنوبی، جنوب شرقی و جنوب غربی شهر برای مصالحه با دولت سوریه به توافق رسیدند و خود را برای تحویل سلاح‌های سنگین به نیرو‌های ارتش آماده می‌کنند.

به گزارش میزان، محله‌های «درعا البلد، السد شرقی، السد غربی، المنشیه، اردوگا درعا و...» شامل توافق به دست آمده می‌شوند و نیرو‌های ارتش سوریه پس از دریافت سلاح‌های سنگین تروریست‌ها وارد این محله‌ها می‌شوند.

اما از جنوب غرب استان درعا خبر می‌رسد، گروه‌های تروریستی در شهرک‌های «حیط و خربه یعلی» برای مقابله با نیرو‌های ارتش سوریه با عناصر تروریستی داعش همپیمان شدند و کنترل این دو شهرک را در اختیار آنان قرار دادند؛ در حال حاضر ۵ درصد از استان درعا در اشغال گروه تروریستی داعش است.

از سوی دیگر به گفته منابع میدانی، گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره تمام مواضع خود را در غرب و شمال غرب استان درعا تخلیه کردند و به سمت استان قنیطره تغییر مسیر دادند.

رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که نیرو‌های ارتش سوریه در آینده‌ای بسیار نزدیک به سمت استان قنیطره پیشروی خواهند کرد و همین مسئله باعث شده آنان سرکرده‌های گروه‌های تروریستی را از جولان اشغالی به مکان‌های نامعلومی انتقال دهند.

به گفته منابع میدانی، رژیم صهیونیستی درصدد است سرکرده‌های میدانی تروریست‌ها را در مقطع فعلی نجات دهد و در فرصتی مناسب از آنان علیه نیرو‌های ارتش سوریه استفاده کند.

به گزارش میزان، چند گروه از نیرو‌های ارتش سوریه پس از به پایان رساندن ماموریت در استان درعا به استان قنیطره منتقل شده اند تا خود را برای انجام عملیات علیه گروه‌های تروریستی آماده کنند؛ در حال حاضر حدود ۸۰ درصد استان درعا به کنترل نیرو‌های سوری درآمده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه درعا یمن بندر الحدیده رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پای هر متجاوزی را قطع خواهیم کرد، به آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری کرد از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی سران کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید، شما خوب می‌دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی افزود:، اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تاکید کرد: چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاورمردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد‌های دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

وی گفت: توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • حمله اسرائیل به ۲ خودرو در لبنان/ ۲ نفر کشته شدند
  • ۲ خودرو در «الشهابیه» لبنان هدف قرار گرفت+ فیلم
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم