Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تدارکاتی نساجی و سایپا زمانی برای عذرخواهی مدافع تازه وارد دایی!

طرفداری- در دیدار تدارکاتی نساجی قائم شهر و سایپای تهران که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید امین حاج محمدی، مدافع جدید سایپا از هواداران نساجی عذرخواهی کرد.

محمد امین حاج محمدی که پس از صعود نساجی قائم شهر به لیگ برتر مصاحبه ای را با لباس خونه به خونه علیه تیم قائم شهری انجام داده بود در حین برگزاری دیدار تدارکاتی نساجی و سایپا از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداح قمی پس از جنجال «معین» عذرخواهی کرد

سید یدالله حسینی رئیس هیئت خادم الشهدا قم با انتشار عکس نوشته‌ای در اینستاگرام پس از واکنش‌ها به طرح موضوع هایده و معین و انتقاد از تلویزیون عذرخواهی کرد.

در این تصویر که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، سید یدالله حسینی رئیس هیات خادم الشهدای قم با تاکید بر اینکه ویدیوی منتشره در فضای مجازی تقطیع شده بود، از کسانی که به آنها اهانت شد پوزش خواست.

tags # معین ، علی پروین سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟
  • مداح قمی پس از جنجال «معین» عذرخواهی کرد
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • کشف آب‌انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت‌حیدریه + تصویر
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی