Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@17:12:37 GMT

آرمان با شکایت یک زن بیوه به دادگاه تهران رفت/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۱۱۲۱

آرمان با شکایت یک زن بیوه به دادگاه تهران رفت/ عکس

خرداد: مرد جوان که متهم است یک زن را ربوده و وی را در پرایدش آزار داده است دیروز در دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کرد.

عصر دهم اسفندماه سال 95 فریادهای گوشخراش یک زن در خیابان فدائیان اسلام پیچید. زن جوان که هراسان از داخل یک خودرو پراید خارج شده بود از عابران کمک خواست اما راننده سعی کرد وی را آرام کند و به داخل خودرو برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن میان یک مرد موتور سوار که برای کمک به زن جوان وارد ماجرا شده بود توانست این زن را فراری دهد. زن جوان به نام مریم به کلانتری مراجعه کرد و از راننده پراید شکایت کرد.


به دنبال اظهارات این زن، تلاش برای ردیابی راننده پراید آغاز شد. شواهد نشان می داد راننده پراید از کارت عابربانک مریم در یک جایگاه سوخت گیری استفاده کرده است. فیلم دوربین مداربسته جایگاه سوخت گیری سرنخ اصلی را به پلیس داد و آرمان ۳۳ ساله ردیابی و بازداشت شد.وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن روز به عنوان مسافر سوار پراید شدم تا به خانه‌ام برگردم اما راننده مرا ربود و با تهدید مرا به حاشیه ترمینال جنوب برد و آزارم داد . حتی کارت عابر بانک و پول هایی را که همراه داشتم به زور از من گرفت تا اینکه توانستم در فرصتی مناسب از ماشین پیاده شوم و فرار کنم.

وی که با قرار وثیقه آزاد بود دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در این جلسه که به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار برگزار شد زن جوان به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت از سوی راننده جوان ربوده و مورد آزار قرار گرفته است. اما آرمان این ادعا را رد کرد و حرف‌های عجیبی را به زبان آورد .

وی گفت: من با ماشین مسافرکشی می کنم. آن روز در خیابان دنبال مسافر می گشتم که زن جوان از من خواست تا دربستی او را سوار کنم و به چند جا برسانم. او می گفت قصد دارد از شوهر سومش جدا شود. به همین خاطر ما با هم به محضر رفتیم تا او کارهای مربوط به طلاق را انجام دهد. او حتی بین راه با من درد دل کرد و عکس بچه اش را نیز به من نشان داد. بنزین ماشین تمام شده بود به همین خاطر به پمپ‌بنزین رفتم و از زن جوان خواستم تا کرایه ام را بپردازد اما گفت در حال حاضر پولی در کیفش ندارد. او خودش پیشنهاد رابطه را با من مطرح کرد. من که فریب حرفهای این زن را خورده بودم او را به حاشیه ترمینال‌جنوب بردم اما او یکباره از پیشنهاد خودش پشیمان شد و شروع به داد و فریاد کرد. من هم از این کار منصرف شدم. ما در حوالی خیابان فدائیان اسلام بودیم که زن جوان کارت عابر بانکش را به من داد تا برای او از یک سوپرمارکت، آب معدنی بخرم. به محض اینکه از ماشین پیاده شدم، او از پراید پیاده شد و شروع به داد و فریاد کرد و باعث جلب توجه همه عابران شده بود که همان موقع یک موتور سوار سر رسید و او را فراری داد. من این زن را آزار نداده ام و نمی دانم چرا چنین ادعایی را مطرح کرده است.

زن جوان اما وی را دروغگو خواند و گفت راننده پراید با تهدید وی را آزار داده و کارت عابر بانک و پولهایش را نیز دزدیده است.

در پایان جلسه زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد تا پس از اظهارات کارشناسان درباره این پرونده حکم صادر شود.

برچسب ها: شکایت ، طلاق ، خانواده

منبع: خرداد

کلیدواژه: شکایت طلاق خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

اکبر نصراللهی در این باره گفت: با شکایت آقای سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، آقای میثم نیلی احمد آبادی مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز به نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ متهم بود که با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، رسیدگی منتفی اعلام شد.

وی افزود: امروز همچنین پرونده آقای دانیال حاجی ابوالحسن معمار مدیر مسئول همشهری آنلاین به اتهام افترا و نشر اکاذیب موضوع شکایت آقای میلاد حاتم آبادی فراهانی رسیدگی شد. در شکایت شاکی و اظهارات وکیل اعلام شده است همشهری آنلاین در تاریخ شانزدهم آبان ۱۴۰۲، محتویات حکم دادگاه در مورد آقای میلاد حاتم آبادی فراهانی و اتهامات ایشان را بر خلاف قانون، پیش از قطعیت دادنامه منتشر کرده است.

وی ادامه داد: مدیر مسئول همشهری آنلاین و وکیل موسسه همشهری در دفاعیات خود گفته که مطلب همشهری آنلاین بعد از انتشار در رسانه‌های رسمی دیگر و همچنین نام بردن سخنگوی وقت قوه قضائیه از آقای میلاد حاتمی، بدون سوء نیت و در راستای وظیفه حرفه‌ای و اطلاع رسانی، بازنشر داده شده است. اعضای هیات منصفه بعد از استماع شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانسته‌اند.

وی افزود: آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده آقای مهدی گیوه کی مدیر مسول روزنامه جام جم و علی‌اکبر عبدالعلی زاده بود. مشتکی عنهم با شکایت شرکت فناوران ایده پرداز صبا به نشر مطالب خلاف واقع متهم هستند. در تاریخ دهم بهمن ۱۴۰۱ در روزنامه جام جم با مدیر مسئولی آقای مهدی گیوه کی و با نویسندگی آقای علی اکبر عبدالعلی زاده، اباحه گری افکار الحادی اندیشه‌های صهیونیسم رواج روابط آزاد و خارج از عرف و بارو‌های دینی عادی سازی بی اخلاقی لطمه به پیکره جامعه تخلفات فرهنگی عوام فریبی و تخلفات اجتماعی را به شاکی منتسب دادند که هیات منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های آقایان میثم نیلی، دانیال حاجی ابوالحسن معمار، مهدی گیوه کی و علی‌اکبر عبدالعلی زاده که به ریاست قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت