Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@15:28:18 GMT

خشم ملکه الیزابت از وقت نشناسی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۱۴۱۳

خشم ملکه الیزابت از وقت نشناسی ترامپ

دونالد ترامپ که در سفر به انگلیس با اظهار نظرش درباره نخست وزیر آتی انگلیس و زیر سوال بردن اقدامات ترزا می، به نوعی به نخست وزیر این کشور توهین کرد، هنگام دیدار با ملکه الیزابت نیز با تاخیر ده دقیقه ای خود باعث خشم ملکه شد.

ایران آنلاین / ترامپ پس از دیدار با ترزا می نخست‌ وزیر انگلیس در دفتر خارج از شهر او واقع در چکرز با بالگرد راهی کاخ ویندزور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رسانه‌های انگلیسی می‌گویند که او با 10 دقیقه تاخیر در محل قرار حاضر شد و ملکه 92 ساله انگلیس را منتظر گذاشت. 

تصاویر منتشرشده در رسانه‌های انگلیسی نشان می‌دهد که ملکه الیزابت دوم در انتظار ملاقات با دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا در کاخ سلطنتی ویندزور به نشان اعتراض به ساعت خود نگاه و از تأخیر به وجود آمده ابراز ناخرسندی کرده است.

ترامپ سیزدهمین رئیس‌ جمهوری آمریکا است که ملکه انگلیس با او دیدار کرده است. از آنجا که سفر ترامپ در سطح رسمی برگزار نمی‌شود، ملاقات با خاندان سلطنتی به خواست ترامپ صورت گرفته است.
به گفته رسانه‌های انگلیسی ، کل زمان اقامت ترامپ در کاخ ویندزور زیر یک ساعت طول کشید که در جریان آن طرفین 17 دقیقه را به‌صرف چای اختصاص دادند. اما از نکات ظریف موردتوجه خبرنگاران نگرفتن دست ترامپ از سوی ملکه الیزابت است. ترامپ عموماً در دیدار با رهبران زن، دست آن‌ها را هنگام قدم زدن می‌گیرد؛ اما این مساله که مشخص نیست با انکار ملکه الیزابت و یا عدم تمایل ترامپ صورت گرفت، در رسانه‌های انگلیسی خبرساز شده است.
ترامپ شامگاه جمعه پس از دیدار با ملکه الیزابت برای عزیمت به اسکاتلند راهی فرودگاه شد. براساس برنامه اعلام‌شده او قرار است ایام تعطیلات پایان هفته را در زمین‌های گلفش در منطقه آیرشایر سپری کند.
پلیس اسکاتلند از ساعاتی قبل، تدابیر ویژه‌ای برای تأمین امنیت رئیس ‌جمهوری آمریکا تدارک دیده است. هم‌زمان شمار زیادی از مخالفان ترامپ با دست گرفتن شعارنوشته و پارچه نوشته‌هایی در گلاسکو به استقبال ترامپ رفته‌اند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)

فرادید نوشت: نیلوفر رجایی فر که نقش الیزابت را در سری پنجم سریال پایتخت 5 بازی کرد و به خاطر آن به شهرت رسید، اکنون 31 ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد 6 سال از ایفای نقش الیزابت را مشاهده می کند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استایل جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت (عکس) 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی سکانس خنده دار پایتخت؛ واکنش بهتاش به ماجرای خواستگاری رحمت از مادرش (فیلم)

دیگر خبرها

  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • سوال مهم امیرعبداللهیان از همتای انگلیسی