Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: 60 هکتار زمین شهرک صنعتی شماره دو بروجرد را به منطقه ویژه اقتصادی اختصاص دادیم.

‌بختیار رازانی در گفت‌وگو با ایسنا‌، اظهار کرد: مناطق ویژه اقتصادی به منظور جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و همچنین ایجاد عرصه فعالیت‌های تولیدی و تجاری در راستای افزایش صادرات کالا، ارائه بهینه خدمات برای حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تمامی مناطق ویژه اقتصادی با هدف تسهیل فرآیند داد و ستد و کسب و کار ایجاد می‌شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان درباره آخرین وضعیت منطقه اقتصادی بروجرد اضافه کرد: این منطقه اقتصادی از نظر سازمان متولی هیچ ارتباطی با ما ندارد، البته قرار بوده زمین شهرک دو را به منطقه اقتصادی بروجرد اختصاص دهیم.

رازانی بیان کرد: برای لرستان و ازنامتولی ما هستیم، اما برای بروجرد متولی نیستیم.

وی عنوان کرد: این منطقه ویژه اقتصادی در زمینی به مساحت 60 هکتار ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اعلام کرد: هر منطقه ویژه اقتصادی، هاب اقتصادی آن منطقه خواهد بود و از لحاظ صادرات، واردات، ترانزیت بسیار موثر است چرا که هر جا تولید باشد، قطعاً اشتغالزایی به وجود خواهد آمد.

رازانی یادآور شد: اگر چندین کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد راه‌اندازی شود، قطعاً اشتغال 1000 نفری به دنبال خواهد داشت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه لرستان منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است

ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ۵۷ شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده‌اند.

ارسلان مالکی شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در کشور بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در حال اجرا داریم.

وی گفت: علاوه براین واحدهایی که در حال اجرا هستند، ۴۵ هزار هکتار زمین به محدوه شهرها الحاق شده و در اختیار طرح قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ۵۷ شهرک را مصوب کردیم که مراحل تصویب بخشی از آنها را به پایان رساندند و در اختیار طرح قرار گرفته و واحدهای مسکونی در این طرح ساخته شده‌اند.

مالکی گفت: در بافت فرسوده نیز به همین میزان تسهیلات پرداخت شده و مردم با دریافت تسهیلاتی که دولت داده زمین خود را ساختند.

وی ادامه داد: در لرستان پیچیدگی تامین زمین کار نهضت ملی را با دشواری مواجه کرده است بطوریکه در تامین زمین در لرستان عقب هستیم و در جلسه شورای مسکن امشب جمع‌بندی شد که با هم‌افزایی همه دستگاه‌های لرستان این عقب‌ماندگی جبران شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: با این هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی لرستان، زمین برای همه متقاضیانی که ثبت‌نام کردند تامین می‌شود.

مالکی تصریح کرد: اگر تامین زمین در لرستان با تصمیمی که در جلسه گرفته شد پیش رود نهضت ملی در این استان شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده